MZMA 403 , 1965 RoTT

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas indrek06 »

RoTT kirjutas:Veel on üks probleem leitud, pooltelgede tihend lekib ühelt poolt ja ühe poole piduriklotsid jne rikutud, kellegil oli veel sama mure, kahjuks ei leia seda teemat enam üles ,et mis seal täpsemalt vahetada tuleb ja kuidas. Veits kahju ka, keegi oli sinna veel uued klotsid pannud jne, silindrid paistavad vähemalt tagant vahetatud olevat, ilmselt sellepärast pole need pidurid kinni jäänud sellise pika seismise peale.
Ehk mõtlesid seda teemat? http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... &start=110
Viimati muutis indrek06, 06 Aug 2011 11:00, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas moskiito »

ei ole klotsid midagi rikkutud. võtta need maha ja pese pensuga puhtaks. sama tee ka trumiltega. pärast pesu töötavad edasi endiselt ehk nagu uued.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas RoTT »

Ei lugenud välja kuskilt sealt kuidas pooltelg ära tuleb? Tänud ka, et teema üles otsisid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas SanderV »

pooltelg tuleb ära nii et võtad trumli maha, keerad 4 kinnituspolti lahti(selle jaoks on teljes auk kust saad padruni ilusti l2bi panna, piduriklotse ära ei pea võtma) ja hakkad kangutama. kui hästi säilinud asjad peaks olema võimalik kätega see välja tõmmata kui pole tuleb hakata jõuvõtteid kasutama.
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas RoTT »

Ühe ukse on Killa vahepeal ära keevitanud:
Pilt
Jagajal vahetasin enamik jupid uute vastu ja küürisin puhtaks:
Pilt
Mootori sain ka normaalselt käima:
http://www.youtube.com/watch?v=92OoyMMyYY8
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Jossu »

See ei ole ära keevitatud ju, paik on mõne punktiga kinni lastud vaid. Õmblus peab ikka täies pikkuses olema, siukest asja pole elusees mõtet teha, rooste võtab nii kenasti ligi.
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas mario »

keredetaile ei keevitatagi õmlusega.
1. läheb lainesse ja vaid oskaja keevitaja suudab pinged välja saada
2. jäänud lõhendikud tulebki katta altpoolt kerehermeetikuga ja pealt pahtliga.

Niimoodi õpetati meid keevitama, niimoodi räägib ka eluaegne keevitaja ja sama juttu räägib ka autode taastaja.

pika õmbluse võid teha küll, kui tahad, kuid siis pead ootama u. 3-4 päeva vähemalt, et plekk vahepeal "ära sureks", siis läheb vähem lainesse, kuid siiski lainesse. Kui tahad ideaalset tulemit, siis nii on õige toimetada. Ma lasin ka omal küljekarbi pika joruga ilusti kinni, tõusin püsti, et oma kätetööd imetleda ja õpetaja tõmbas üle kukla nii et keevitusmask lendas kaarega. Et oleks see eksamitöö olnud, oleks mitmekordselt läbi kukkunud :D
Kui kasutati korralikku gaasi keevitamisel, on kõik OK, siis sõltub juba enda eeltööde oskustest, et rooste kallale ei tuleks.
Kasutaja avatar
w2intz
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Apr 2009 23:26
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas w2intz »

See uksekeevitus jääb ajutiseks lahenduseks.

Ise olen teinud siiski nii et keevitan alguses niimodi kinni nagu pildil näidatud, kusjuures igat keevitus punkti jahutan kompressori õhuga vastavalt maha, mistõttu jääb plekil vähem aega tegus teha ( loe: lainesse). Seejärel keevitan punkthaaval selle täiespikkuses ära ja lasen tema siledaks. Viimast jahutan tavaliselt juba mitme punkti järelt.

pikkaõmblust on plekipuhul võimatu teha, kuna tekib lihtsamini augud sisse.


Niimodi jättes hakkab tema roostetama niiehknaa, aga ka ei jää nii tugev, ja samas pahtlit tuleb panna rohkem ja kui rohkem pahtlit tähendab see niiskuse suuremat teket ja lõppkokkuvõttes roostetamist.
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Killa »

w2intz kirjutas:See uksekeevitus jääb ajutiseks lahenduseks.

Ise olen teinud siiski nii et keevitan alguses niimodi kinni nagu pildil näidatud, kusjuures igat keevitus punkti jahutan kompressori õhuga vastavalt maha, mistõttu jääb plekil vähem aega tegus teha ( loe: lainesse). Seejärel keevitan punkthaaval selle täiespikkuses ära ja lasen tema siledaks. Viimast jahutan tavaliselt juba mitme punkti järelt.

pikkaõmblust on plekipuhul võimatu teha, kuna tekib lihtsamini augud sisse.


Niimodi jättes hakkab tema roostetama niiehknaa, aga ka ei jää nii tugev, ja samas pahtlit tuleb panna rohkem ja kui rohkem pahtlit tähendab see niiskuse suuremat teket ja lõppkokkuvõttes roostetamist.

Ei tea, kui seal pahtel ja värv korralikult peal siis ei roosteta see sealt 10 aastaga küll minema. Eelmine lapp oli nõuka ajal pandud samamoodi ainult terve selle ribapeale oli 3 keevitus täppi :lol ja mädanes läbi alt servast mitte keevituste juurest.
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Jossu »

ei pea selline ´´rämps´´ üle paariaasta vastu meie kliimas
Pukseerimishaagise e Konna rent
Vasta