Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas moskiito »

liivapritsil plekk ei deformeeru mitte mingi valemiga.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas SanderV »

lintlihv unusta kohe ära.. enne soovitan ektstsentrikut
lint liiga karm relv..
aga kui plaan haljaks siis liivaprits.. liivapritse ei tohiks deformeerida, aga kui liiga võima relva võtad võib mõlki lüüa küll
Webzter
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Aug 2011 15:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas Webzter »

moskiito kirjutas:liivapritsil plekk ei deformeeru mitte mingi valemiga.
Kuskilt kuulsin, et liivaprits ajab pleki nii kuumaks, et võib kuumuse läbi deformeeruda (paindesse/ pingesse minna) Vale jutt?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas moskiito »

Webzter kirjutas:
moskiito kirjutas:liivapritsil plekk ei deformeeru mitte mingi valemiga.
Kuskilt kuulsin, et liivaprits ajab pleki nii kuumaks, et võib kuumuse läbi deformeeruda (paindesse/ pingesse minna) Vale jutt?
mitte päris, kui liivapritsil võimsusega üle pingutada, siis teeb teine päris palju kurja, aga kui lasta minimaalse võimsusega, et võttab saasta plekki küljest lahti, ei juhtu midagi. Kuldne reegel ütleb et "ära kasuta kunagi max võimsust". Et sind veelgi rohkem veenda, siis lennunduses lennukite velgede kontrolliks lastakse need kõik liivapritsiga puhtaks et leida võimalike pragusi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas canyondrift »

Lainesse kiskumine ei ole mingi vale jutt. Kui on tegemist tööstusliku suure liivapritsiga millega saad paari tunniga autokere puhtaks lasta, siis sellel on piisavalt liiva ja rõhku et katuseplekk ja ilmselt ka kapoti ja tagaluugi plekk kõveraks ajada. Lainet pahteldada on väga halb, eriti siis kui need on kapottidel või katusel. Kapotid muutuvad pahtlist küllaltki raskeks (olemas on ka kergpahtel) ja katust on väga halb pahteldada.
Aga milleks üldse terve auto puhtaks lasta?
Kui proovid väikese liivapritsiga mida müüakse siin tavalistes poodides ala 40€ eest, siis jõudu tööle. Mina puhastasin oma velgi kokku neli päeva ja sain puhtaks ainult ühe poole, mis reaalselt värvi alla läks. Kompressoril on 300l paak + propaani baloon, rõhk oli 7at ja ära kulutatud liivakogus oli suhteliselt suur. Seega kas suur liivaprits terve auto jaoks, st siis ilma tiibade, uste, luukideta.
Traatharjaga võid julgelt majandada, paned lihtsalt mitu korda paksemalt krunti ja tegelik kruntide kiht peaks tulema ligi 3min ja alustuseks kas happe või epokrunt - paljale metallile.
Liivapritsitud detailid on hästi tundlikud niiskusele, seega koheselt kruntimisse.
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas iisak »

SanderV kirjutas:miks relakad keset katust tuleb 2ra unustada
Sest plekk läheb räigelt kuumaks ja tõmbab lainesse= väääga palju pahtlit. Ladaklubis sai näiteks "jonx" oma valge 2101 peal vitsad kätte.
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas Jossu »

iisak kirjutas:
SanderV kirjutas:miks relakad keset katust tuleb 2ra unustada
Sest plekk läheb räigelt kuumaks ja tõmbab lainesse= väääga palju pahtlit. Ladaklubis sai näiteks "jonx" oma valge 2101 peal vitsad kätte.
mõistusepiires lasta, ei juhtu midagi.
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas moskiito »

Jossu kirjutas:
iisak kirjutas:
SanderV kirjutas:miks relakad keset katust tuleb 2ra unustada
Sest plekk läheb räigelt kuumaks ja tõmbab lainesse= väääga palju pahtlit. Ladaklubis sai näiteks "jonx" oma valge 2101 peal vitsad kätte.
mõistusepiires lasta, ei juhtu midagi.
just, asja tuleb mõistusega võtta, mitte kasutada ainult jõudu. nagu vene vanasõna ütleb: "silja jest, uma ne nada"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas SanderV »

ehk siis.. Jõudu vaja, mõistust pole vaja?
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: Värvimise eeltööd, kokkuhoid, (liivaprits)

Postitus Postitas joh97r »

Kui jõudu on, pole mõistust vaja jah.
AZLK 2140
Vasta