IŽ 21251-010, moskiito

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

eile tekkis mosul esimest korda tõrge. Ei tahtnud käivitada. Hakkasin siis järjekorras põhjust otsima. Jagaja kaan puhtaks, ikka ei käivitu. Karpast penssu tuli, säde süütepoolist tuli. Kontrollisin küünlaid ja pidin kreepsu saama. Iga küünal erinev mark, isegi venemaa toodang oli erinev, lisaks täiesti ära põlenud, heal juhul oleks nendega esimeste külmadeni saanud liigelda. Võtsin maalt võetud küünlad tööriista kastist ja panin need peale. Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega 8) kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga. Proovisinkäivitada, ikka ei midagi. võtsin siis uuesti jagaja kaane ja viisin töökotta puhuri juurde kuivama. Kaant tagasi pannes panin harjumuse päraselt nii nagu märgid näitasid ja tulemuseks oli meeletu kõva pauk, nagu keegi oleks revolvrist lasknud, mida ilmestas mosu tagumiku juurest kerkiv must suits. Õnneks jäi summuti terveks. kõik kolm venda mul on sellise trikkiga alati summutist jagu saanud :D Seega, ei soovita lihtsalt laisa inimese teed minna ja jagajal juhtmeid edasi tõsta. Tõstke ikka hammikatest süüde paika, kui vaja.

praeguseks kõik.

Ah jaa, rooli kiskumise probeemile pole lahendust leidnud, esisillaga on kõik korras, pidurid peal ei ole, laagrid on korralikud ja õieti pingutatud(nii õieti kui neid saab reguleerida). Viimane koht kus võib veel probleeme olla (pole eriti kindel selles) on parem tagumine rattas. Kuna seal simmer lekkib, siis täitsa võimalik et tagasilla õli põhjustab liigset hõõrdumist klotside ja trumli vahel.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Mossematk
Postitusi: 121
Liitunud: 07 Veebr 2009 16:15
Asukoht: Tartu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas Mossematk »

Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda.. :)
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas via »

moskiito kirjutas:Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega 8) kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga.
Mul pole küll kolmeelektroodistega mosse mootorit korralikult käima õnnestunud saada.
Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

Mossematk kirjutas:Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda.. :)
siis võttan uurin, vb tõesti selles probleem
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

via kirjutas:
moskiito kirjutas:Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega 8) kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga.
Mul pole küll kolmeelektroodistega mosse mootorit korralikult käima õnnestunud saada.
Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
pigem võib asi olla surveastmes. kui mootoril see langeb alla 8bar-i siis selline küünal enam ei tööta. Muidugi on nende hulgas ka päris palju praaki. Teisele mokitsale ossin 4 küünalt peale millest 2 on jäänu tööle.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas tarmo400 »

moskiito kirjutas:
Mossematk kirjutas:Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda.. :)
siis võttan uurin, vb tõesti selles probleem
Auto kisub selle ratta poole mille pikikalle on väiksem. Kui paremale siis on vaja parema ratta pikikallet suurenda st. panna parema ülemise õõtsa tagumise poldi alla reguleerseib lisaks.

Tarmo
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas Edel »

tarmo400 kirjutas:
moskiito kirjutas:
Mossematk kirjutas:Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda.. :)
siis võttan uurin, vb tõesti selles probleem
Auto kisub selle ratta poole mille pikikalle on väiksem. Kui paremale siis on vaja parema ratta pikikallet suurenda st. panna parema ülemise õõtsa tagumise poldi alla reguleerseib lisaks.

Tarmo
Mõeldi ikka külgkallet? Kisub sinnapoole,kus ratta kalle on positiivsem (rataste vahekaugus esisillal on mõõtes ülalt väiksem ja alt suurem). Pikikalle mõjutab sõites rooli ise otseks pöördumist. Kas Mossel pikikallet saabki üldse muuta?
Kasutaja avatar
Mossematk
Postitusi: 121
Liitunud: 07 Veebr 2009 16:15
Asukoht: Tartu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas Mossematk »

Pikikallet saab muuta küll ja seda tehakse nii, nagu Tarmo kirjutas.
Mul aga piisas IZ-412 juures sellest, kui panin rataste külgkalded õigeks. Kui see ei aita, siis tuleb muuta ka käändtelje pikikallet.
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas mossejumal »

via kirjutas:
moskiito kirjutas:Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega 8) kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga.
Mul pole küll kolmeelektroodistega mosse mootorit korralikult käima õnnestunud saada.
Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
Kolmeelektroodistega ei saagi korralikult käima liiga võimas mokitsa jaoks.
Mina ostsin omale NGK küünlad,mis käivad mossele ja enamus veneautodele,müüja tahtis auto marki saada ja otsis kataloogist vastava,siis sain.Peale seda töötab suurepäraselt.
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas indrek06 »

Kolmeelektroodiliste küünaldega ei taha mosu mootor hästi käia? :uhoh Enda mosule viskasin juba ostes ühed 3 elektroodiga NGK'd peale ja mootori töö paranes märgatavalt. Nüüd on juba aasta aega peal olnud tutikad Briski küünlad, samuti 3 elektroodiga ja pole ühtegi tõrget esinenud. See-eest ei taha minu mokitsa mootor jälle ühegi 1 elektroodiga vene küünlaga töötada, hakkab kohe pirtsutama. :D
AZLK 2140, 1978
Vasta