Ise olen ka 2x reduktori otsalõppemise pärast tagasillad terves tükis ära vahetanud Endal mugavam. Aga jõudu ja jaksuJärvpõld kirjutas:Täna andis siis tagasild otsad.... Vahetan terve tagasilla ühes tükis, ei hakka hetkel viga otsima. Võtan siis teise mosu alt silla, kus põhimõtteliselt uus reduktor.
IZ 412 1979 Järvpõld
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 124 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 124 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
Kuidas täpsemalt see tagasilla lõpp aset leidis?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
Ta undas mul juba paar nädalat, teadsin, et lähiajal tuleb nkn see reduktori(tagasilla) vahetus ette võtta. Tulin siis koolist koju, 100 m enne kodu teeotsa tuleb mingi imelik kolin sisse, sõidan veel 200 m edasi ja läksin koju tagasi. Kutsusin siis isa asja vaatama, aga kui uuesti auto tööle panin, siis auto edasi ega tagasi ei liigu. Auto üles tõstsin, siis kardaani keerates üks ratas läheb sõidusuunas teine hakkab vastupidi käima, seepärast auto ei jõudnud ei edasi ega tagasi liikuda.
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
See diffri töö ju , et üks vastu pidi käima hakkab. Viga kuskil mujal ma arvan.Järvpõld kirjutas:Ta undas mul juba paar nädalat, teadsin, et lähiajal tuleb nkn see reduktori(tagasilla) vahetus ette võtta. Tulin siis koolist koju, 100 m enne kodu teeotsa tuleb mingi imelik kolin sisse, sõidan veel 200 m edasi ja läksin koju tagasi. Kutsusin siis isa asja vaatama, aga kui uuesti auto tööle panin, siis auto edasi ega tagasi ei liigu. Auto üles tõstsin, siis kardaani keerates üks ratas läheb sõidusuunas teine hakkab vastupidi käima, seepärast auto ei jõudnud ei edasi ega tagasi liikuda.
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
Kui autol üks ratas ühtpidi vedama hakkab ja teine vastupidi, siis auto ei saagi ju edasi minna!? Ma ise arvan, küll et asi on tagasillas, sest kui kardaani keerasin (kui ta veel reduktori küljes oli) , siis kuskil tuli ette koht, kus kardaan enam edasi ei keeranud (vabakäik oli sees!). Või on tõesti asi milleski muus?
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
võibolla on differ tuksis midagi aga seda pole küll mõtet probleemina võtta et üks käib ühte pidi ja teine teistpidi. see on standard difri töö ju.. Võta youtubest suvaline "how differential works" video ette ja õpi selgeks... jagad kohe ära mismoodi dif töötab ja siis vb oskad ka tuvastada õige probleemi
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
näiteks see on hea lyhike õpetlik video
http://www.youtube.com/watch?v=F40ZBDAG8-o
http://www.youtube.com/watch?v=F40ZBDAG8-o
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
Mina ei näe ka siin midagi erilist.
Tõsta üks ratas õhku ja pane vabakäik ning aja ratast ringi. Kui sel juhul ka kardaan ringi käib siis on kõik korras. Kindluse mõttes võid seda ka teise rattaga teha.
Kui terve sild üles tõsta ja ratast liigutada, võib vahel ka nii olla,et üks ratas käib ühtepidi ja teine teistpidi aga kardaan seisab paigal.
Tõsta üks ratas õhku ja pane vabakäik ning aja ratast ringi. Kui sel juhul ka kardaan ringi käib siis on kõik korras. Kindluse mõttes võid seda ka teise rattaga teha.
Kui terve sild üles tõsta ja ratast liigutada, võib vahel ka nii olla,et üks ratas käib ühtepidi ja teine teistpidi aga kardaan seisab paigal.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
Asi ongi selles, et rattad käivad ilusti ringi, aga kardaan ei aja reduktorit ringi, sest mingi koht on kus poob kinni. Ja kui ma rattaid ringi keeran, siis kardaan ei liigu.
Re: Iz 412 1979 Järvpõld
2kki poob käigukastis kinni?