Järvpõld kirjutas:Täna andis siis tagasild otsad.... Vahetan terve tagasilla ühes tükis, ei hakka hetkel viga otsima. Võtan siis teise mosu alt silla, kus põhimõtteliselt uus reduktor.
Ise olen ka 2x reduktori otsalõppemise pärast tagasillad terves tükis ära vahetanud Endal mugavam. Aga jõudu ja jaksu
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Ta undas mul juba paar nädalat, teadsin, et lähiajal tuleb nkn see reduktori(tagasilla) vahetus ette võtta. Tulin siis koolist koju, 100 m enne kodu teeotsa tuleb mingi imelik kolin sisse, sõidan veel 200 m edasi ja läksin koju tagasi. Kutsusin siis isa asja vaatama, aga kui uuesti auto tööle panin, siis auto edasi ega tagasi ei liigu. Auto üles tõstsin, siis kardaani keerates üks ratas läheb sõidusuunas teine hakkab vastupidi käima, seepärast auto ei jõudnud ei edasi ega tagasi liikuda.
Järvpõld kirjutas:Ta undas mul juba paar nädalat, teadsin, et lähiajal tuleb nkn see reduktori(tagasilla) vahetus ette võtta. Tulin siis koolist koju, 100 m enne kodu teeotsa tuleb mingi imelik kolin sisse, sõidan veel 200 m edasi ja läksin koju tagasi. Kutsusin siis isa asja vaatama, aga kui uuesti auto tööle panin, siis auto edasi ega tagasi ei liigu. Auto üles tõstsin, siis kardaani keerates üks ratas läheb sõidusuunas teine hakkab vastupidi käima, seepärast auto ei jõudnud ei edasi ega tagasi liikuda.
See diffri töö ju , et üks vastu pidi käima hakkab. Viga kuskil mujal ma arvan.
Kui autol üks ratas ühtpidi vedama hakkab ja teine vastupidi, siis auto ei saagi ju edasi minna!? Ma ise arvan, küll et asi on tagasillas, sest kui kardaani keerasin (kui ta veel reduktori küljes oli) , siis kuskil tuli ette koht, kus kardaan enam edasi ei keeranud (vabakäik oli sees!). Või on tõesti asi milleski muus?
võibolla on differ tuksis midagi aga seda pole küll mõtet probleemina võtta et üks käib ühte pidi ja teine teistpidi. see on standard difri töö ju.. Võta youtubest suvaline "how differential works" video ette ja õpi selgeks... jagad kohe ära mismoodi dif töötab ja siis vb oskad ka tuvastada õige probleemi
Mina ei näe ka siin midagi erilist.
Tõsta üks ratas õhku ja pane vabakäik ning aja ratast ringi. Kui sel juhul ka kardaan ringi käib siis on kõik korras. Kindluse mõttes võid seda ka teise rattaga teha.
Kui terve sild üles tõsta ja ratast liigutada, võib vahel ka nii olla,et üks ratas käib ühtepidi ja teine teistpidi aga kardaan seisab paigal.
Asi ongi selles, et rattad käivad ilusti ringi, aga kardaan ei aja reduktorit ringi, sest mingi koht on kus poob kinni. Ja kui ma rattaid ringi keeran, siis kardaan ei liigu.