IZ 2715 /1983/ - RSK -

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

IZ 2715 /1983/ - RSK -

Postitus Postitas kOll »

Tänasest (18.10.11) on siis ametlikult kOlli Garaazi Boksi autoderivis ka üks tumeroheline 1983.aasta IZH 2715, rahvakeeli "pirukas"
Soetatud sai puhtalt funktsionaalsetel põhjustel ehk siis "tööloomaks" ja ka tundus, et auto eest makstud rahad läksid väga õigesse kohta ehk siis vanatehnika taastamisse.

Oma esimese ülesandega, milleks oli varuosakoormaga 85 kilomeetri läbimine, sai "pirukas" enam-vähem hakkama.
Sõita on temaga pea-aegu sama mugav, kui ükskõik millise 412-ga :D
Rooli keeramisele reageerib auto viivega, millele järgneb kere pehme õõtsumine. Eks selliste elamuste tekkimisele aitasid kindlasti kaasa ka originaal rehvid ja igast tavaari täis kuut.
Igaljuhul ühest oma tänapäevasest rivaalist Pödzö Partnerist lendas "pirukas" maanteel nagu s***uvast penist mõõda! :auto

Ilma viperusteta muidugi ei saanud nagu ikka vanale seisnud autole kohane:
Esimene üllatus tuli lagedale peale 5. ristmiku läbimist kui oli vaja 4.käiguga mäest üles kiirendama hakata - mootori pöörded tõusid kuid kiirus vähenes... Ok, 3. sisse ja libisevat sidurit meelitades sain ikka mägedest üle.
Järgmiseks otsustasid pidurid kuskilt õhu vahele tõmmata, igaljuhul Jõgeva bensiinijaamast välja sõites oli vaja korra pedaali pumbata, et autot ristmikul pidama saada. Kuna aga pidurite mittetoimimine oluliselt lõppkiirust mõjutama ei hakanud, siis otsustasin oma teekonda jätkata, olles valmis iga hetk kellegile otsasõidu vältimiseks teelt välja sõitma.

Kuid eneselegi üllatuseks ei olnud seekord teel ühtegi liiklejat, kes oleks olnud mingilgi määral ohtlik ja nii ma oma sihtpunkti õnnelikuna jõudsingi :smokin




E: Pealkirja muudatus e. originaalautode teemad tähistan "k.G.B." ja ümberehitused "RSK", vastvalt oma autopargi divisioonidele.
Viimati muutis kOll, 09 Mär 2014 21:06, muudetud 2 korda kokku.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas moskiito »

hea vähemalt et auto kuusakoski ei läinud :beer
Libisev sidur tuttav teema, selle pärast pidin kombil ka selle ära vahetama, ta kl ei libisenud sedasi veel nagu sul, aga minekul oli.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Mossematk
Postitusi: 121
Liitunud: 07 Veebr 2009 16:15
Asukoht: Tartu

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas Mossematk »

Õnnitlused... :beer
Pirukas on väga lahe auto ja samas ka praktiline. Kahju, et korralikke on vähe alles jäänud.
Sinu oma tundub aga igati kobe olevat... :)
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas kOll »

Tänud õnnitluste eest! :beer

Kui õhtu poole aega üle jääb asungi neid siduri-piduri vimkasi uurima. Loodan, et sidurimure lahendab ketta vahetus ning korv ja hooratas on ikka veel kõlblikud.
Ja eks pidurid tahavad arvatavasti uusi mansette ja vedelikku.
Käiguhoovastik nõuab ka tähelepanu või siis uuega asendamist.
Vaevalt, et täna jõuan aga kindlasti on vaja ka järelkärukonks paigaldada.

Illustreeivaid pilte auto hetkeolukorrast proovin ka teha, muidu te mind ei usu, et autol vaja vahetada mõlemad uksed, mis on lainelised ja pahtlist, ja siis kuut, millele talvel garaazi sarikad on liigse lume raskuse tõttu kukkunud. Salongi katus on ka mõlkis aga sellele tuleb läheneda seestpoolt kuvaldaga.
Kõik mis puudutab keret ja välimust jääb muidugi kevadesse sest praegu hakkab auto peamiselt ehitusprahti vedama.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas kOll »

Nii, riiulite ehitamine ja kolimine võttis täna enamuse mu ajast, nii et piruka jaoks aega enam ei jätkunudki.
Vihmahoogude vahel proovisin pilti teha nagu lubatud aga tundub, et uduse ilmaga tulevad sellest fotokast ainult udused pildid:


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Nagu näha on kuudil üks uksepool ise tehtud.
Salongist on puudu mõned polstrid jne pisidetailid, mis samuti lõppkiirust ei mõjuta...
Istmetelt pole veel katteid maha kiskunud aga ega midagi hiilgavat ei oota kah, kuna mingisugused tagavara istmed tulid juba autoga kaasa.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Nagu pildirealt näha siis ei ole tegu mitte kõige ilusama pirukaga, küll aga on kere nii hea, et esmavaatlusel keevitamist vajavaid kohti ei leidunud.


Nüüd aga pisike viktoriin: piltidel on näha üks "anomaalia"? Mis on vale? ;)
Esimene tähelepanelik foorumlane, kes õige vastuse ütleb võidab 2 pudelit tema lemmik õlle! (premeerimine toimub järgmisel ametlikul kokkusaamisel) :beer
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas 27151 »

Äkki on see Puhuri nupp? ???
Punane välk
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas Järvpõld »

Tahtsin just sama pakkuda . Aga äkki peeglid on valede kohtade peal
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas kOll »

siiani pole õiget vastust veel tulnud.

Puhuri nupp pole küll originaal jah vaid pärit mõnelt 408-lt. Kuid see ei ole päris õige vastus. Ei ole salongiga seotud.
Raske on järgmist vihjet anda, kuna siis on osadel kodanikel kohe hais ninas, kus kohast otsima hakata.
Erinevad veljed pole ka veel õige vastus...
Võimalik, et lkf Edel jagab ära, tal on selliste asjade jaoks tavaliselt silma ;)
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas Edel »

kOll kirjutas:siiani pole õiget vastust veel tulnud.

Puhuri nupp pole küll originaal jah vaid pärit mõnelt 408-lt. Kuid see ei ole päris õige vastus. Ei ole salongiga seotud.
Raske on järgmist vihjet anda, kuna siis on osadel kodanikel kohe hais ninas, kus kohast otsima hakata.
Erinevad veljed pole ka veel õige vastus...
Võimalik, et lkf Edel jagab ära, tal on selliste asjade jaoks tavaliselt silma ;)
Pirukamossesid nii palju ei tunne aga valed tunduvad olevat parempoolne tagumine tiivakoopa serv ja kongil olen muidu ikka täheldanud 3 aknaava ruutu. Kui veel vaadata siis ei ole pirukamosse oma ka käigukangi ümber käiv konsool (või oli ikka?), see minuteada 2140 oma.
Õlle pead paraku välja tegema kas eelmisele või järgnevale postitajale sest mina olen selline eriline frukt, kes õlut lihtsalt ei joo :D

Muidu tundub olevat suht viisakas pirukamosse, on neid tänaseks jube väheks jäänud. Kui omale veel ühte Moskvitši valida siis on see just kongiga isend. Hea tööd teha sellega.

Edu!
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas Killa »

Äkki see, et esiklaas on tripleks mitte kilega :lol Aga mosse ise aus. Selliseid vähe üle üldse näha, eriti veel kongiga.
Vasta