Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 15 Dets 2019 13:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.

Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 02 Nov 2011 20:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Postitusi: 646
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
moskiito kirjutas:
vaidlen vastu, olen ise mokitsaga seal sõitnud kus isegi jeep kinni jääb. Vend isegi mängis 2140-ga traktorit. Naabril oli vaja talvel maakodu külastada. teed täis tuisanud, vend rahulikult esimese käiguga tiksus taluni välja. Vahemaa peateega oli tserka 1,5km. Jah, kapoti alune oli muidugi lund pärast totaalselt täis, aga ära sõitis. Ah jaa, siis olid masinal all ebaseaduslikult LUAZ rehvid taga.


Probleem oli kojujõudmisega, kuna vahepeal olid tekkinud tuisuvaalud ja mosse korjab lume kõhu alla. Esiveoline masinaga sellist probleemi pole olnud. Vene ajal oli algul rehvidega probleeme, kuid ega naeltega lumes ka abi pole. Peale esiveoliste autode elamisse tulekut sõidan mossega ainult hobi korras.

_________________
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 02 Nov 2011 21:20 

Liitunud: 29 Dets 2009 17:06
Postitusi: 15
Vastupidavus ja töökindlus on üks asi. Kui endal käed küljes, siis saab ise masina korras hoida. Pigem tasuks mõelda,mis juhtub kui maanteekiirusel mossega laupkokkupõrkesse satud. Selles osas on 80-90.date läänekad hoopis teisest klassist. Muidugi võib ju mõelda, et minuga ei juhtu ja surma võib igalpool saada aga kui peaks juhtuma siis...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 02 Nov 2011 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
sander65 kirjutas:
Vastupidavus ja töökindlus on üks asi. Kui endal käed küljes, siis saab ise masina korras hoida. Pigem tasuks mõelda,mis juhtub kui maanteekiirusel mossega laupkokkupõrkesse satud. Selles osas on 80-90.date läänekad hoopis teisest klassist. Muidugi võib ju mõelda, et minuga ei juhtu ja surma võib igalpool saada aga kui peaks juhtuma siis...

no kui võtta kiirused ette, siis smamat moodi võid surma saada ka kodus voodis olles kui autoga sõites. pole vahet mis masin tagumiku all istub.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 02 Nov 2011 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Postitusi: 665
Asukoht: NWO Ida-sektor
moskiito kirjutas:
...
no kui võtta kiirused ette, siis smamat moodi võid surma saada ka kodus voodis olles kui autoga sõites. pole vahet mis masin tagumiku all istub.


:lol
moskiito'le tuleks trollimise eest bänn panna...
sry OT

ilmselgelt on juba ju massi vahe, sealt edasi auto konstruktsioon - raam vs kandevkere, rooste jne jne
moskiito, mis kiirusi sa seal voodis aretad, et need eluohtlikuks juba muutuvad :D :D :D

_________________
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42


Viimati muutis kOll, 03 Nov 2011 00:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 02 Nov 2011 22:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
kOll kirjutas:
moskiito kirjutas:
...
no kui võtta kiirused ette, siis smamat moodi võid surma saada ka kodus voodis olles kui autoga sõites. pole vahet mis masin tagumiku all istub.


:lol
moskiito'le tuleks trollimise eest bänn panna...
sry OT

ilmselgelt on juba ju massi vahe, sealt edasi auto konstruktsioon - raam vs kandevkere, rooste jne jne

Mina kui arvuti võhik, küsin--Mis on trollimine ja pännimine jne ... ? Tehke mulle ka see selgeks, mis on mis ja kuidas kindlaks tehakse :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 02 Nov 2011 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
no trollimise jaoks pead olema kogenud kodanik juba :D ei oskagi seletada mis see otseselt on. Kui seda just palju ei teha siis ok aga kui palju siis läheb teema suht läbuks ära ja hakatakse nilbeid nalja ja mõttetut pska ajama. Ban on siis et kasutaja eemaldatakse foorumist mingiks ajaks. Ei saa foorumit näha ega postitada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 03 Nov 2011 07:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
aga mida ma valesti ütlesin? kui karta et saad sõiduajal vigastada või surma, siis see on ju samaväärne sellele et istud kodus voodis ja kardad sama asja. Jah, maanteel on mokitsaga tõesti ehk ohtlikum sõita, kihutab ehk mõni jobu sulle sisse kuid see eest linnas vägagi turvaline. Tahad kuhugi keerata, kohe antakse teed. Vähemalt mina pole kordagi tallinnas hätta jäänud manöövri sooritamisega. :D

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 03 Nov 2011 08:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1453
Asukoht: Viljandimaa
moskiito kirjutas:
aga mida ma valesti ütlesin? kui karta et saad sõiduajal vigastada või surma, siis see on ju samaväärne sellele et istud kodus voodis ja kardad sama asja. Jah, maanteel on mokitsaga tõesti ehk ohtlikum sõita, kihutab ehk mõni jobu sulle sisse kuid see eest linnas vägagi turvaline. Tahad kuhugi keerata, kohe antakse teed. Vähemalt mina pole kordagi tallinnas hätta jäänud manöövri sooritamisega. :D


Eelmisel aastal sai pealinnas tiirutatud. Niipalju kui silmi punnitasin,ei näinud ühtegi vene päritolu masinat vasta tulemas. Võibolla jälle minu viga-oli pühapäev.....
Võibolla antakse sellepärast teed,et vaadatakse,mingi seniilne vanamees sõidab Mossega,las pöörab igaks juhuks ära..... :D

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 03 Nov 2011 10:02 

Liitunud: 24 Apr 2009 16:00
Postitusi: 118
Sõitsin klassikmossedega viimati 2005 ja vahepeal on situatsioon ja suhtumine ilmselt muutunud mõnevõrra, aga 41-a sõites võib üht teist veidrat tähendada küll. Eriti linnas pead üksjagu alandlik liikleja olema või muidu läheb ümberringi selliseks kimamiseks, et plekikolin on iga hetk tulemas, kas keegi annab sulle tou, või lendab ise kusagile sisse. Ristmikul minnes tasub terake viivitada ja oodata kuni kõrvalreas seisja saab paigalt hüpata ja sulle kindlasti kohe ette pöörata :D Kui stardid nobedalt, siis läheb kindlasti rebimiseks kuni vähemalt 70-ni välja :lol
Kuna 41-l raske nina ja mul talvel korralikud rehvid all, siis vahel saab ristmikul kiiret starti tehtud ja siis kui oled linnakiiruse kättesaanud tuleb varsti kõrvalreas ka pikapeale paigast saanu 70-ega libedal :cry ja peab ikkagi mööda saama :lol

Klassikuga on ikkagi ka suurematel kiirustel stabillsusega probleeme, kui ikka 110+, siis masin kipub taeva poole tahtma, õõtsumine ja kõikumine vähemagi teelainetuse ja profiilimuutuste korral, tugev mootori undamine kõrgetel pööretel, tuule vihin-kohin külgakenedel jne. Kruusa peal on muidugi klassiku esivedrustus tunduvalt parem keskmisest esivedulisest, sujuv ja pehme...lausa nurrub :P

Minul kippus klassikuga bensukulu keskeltläbi ikka 10-e kanti tulema, ei aidanud ka kerge jalg. Kui sättisid segu lahjemaks (DAAZ-i webber karpa), siis tekkisid "augud" mootori töös ja kiirendamine oli piin :waah

Talvine käivitamine, kui -15 või rohkem külma oli piinav protseduur, salong külmavõitu, klaasid jääs.
Läbivus on siiski 41-l parem kui klassikal.

Ületamatu on klassik muidugi manööverdamisel, kitsas, lühike teljevahe ja kere, palju pööravad rattad, piltlikult öeldes võid sõita ka läbi metsa :lol Kitsasas rattavahe, saad sõita rööpmelisel teel üks ratas tee keskkõrgendikul, jne..

Töökindlus sõltub ikka sohvri tegemistest ja oma auto tundmisest, klassik jättis oma lollusest teele, kui kunagi ummistus benapaagi toru ja seda trikki taipamata sai abi kutsutud :lol

_________________
Tasa sõuad, kaugele jõuad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mosse sõiduomadustest
PostitusPostitatud: 03 Nov 2011 11:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
talvine käivitus sõltub suuresti sellest millises konditsioonis on mootor ja kuidas segu reguleeritud. Vana kombiga polnud suuri probleeme. korra ainult ei tahtnud käima minna. paar tundi mässasin enne kui sain eluvaimus sisse. aga siis oli põhjuseks nõuka aegsed küünlad ja vana küünlajuhtmestik. Need vahetasin ära, probleem lahenes ka koheselt.

Tallinnas liigeldes pigem arvan et enamik lääne masina omanike kardab vene tehnikat, sest kes ikka enda plastikuga tahab jõudu proovida metalliga. Teadagi kes peale jääb kui "kõks" tekkib. Neeme ja nii mõnigi võib ju siin enda kogemustest pajatada :beer

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7