Kõige suurem probleem olid pidurid, need ei tahtnud mitte kuidagi toimida. Seega sai külge krutitud uued klotsid, uued pumbad, uued voolikud. Pidurivedelikku kulus tohututes kogustes ja veel rohkem närvirakke. Peale seda läbisin ülevaatuse puhtalt. Kõik oli ilus ja tore 2010 aastani, kui pidin minema sinna kuhu kõik normaalsed noormehed peavad kord minema- ajateenistusse. Sellest ei olnud lugu kuna masin oli kogu aja kuivas garaažis, sõidud saab ju tehtud ka ühistranspordiga. Peale isamaa teenimist tegin ära kere remondi- läbi olid küljekarbi tagumised otsad, tagumised koopa nurgad, kõrval istuja ja juhi jalgealune. Põhi sai puhtaks tõmmatud ja mastiks peale mäkerdatud. Värvimiseks kulus 3,5 liitrit värvi (nibin nabin tuli välja), hunnik pahtlit ja meetrite viisi liivapaberit. Remondist mul kahjuks pilte ei ole, kuid lõpptulemusest siiski on.
pilt on tehtud umbes nädal aega hiljem peale kokku ladumist, teel Mustveesse, et liituda Mosseklubi suvise suursõiduga

wax-i poolt ka üks klõps suvel peipsi ääres
