Niisiis, käigukasti läks enne Rapla rajale minekut Valvoline. Kõik teavad anekdooti meeste ja naiste õlivahetusest. Minu abivahendid paistavad kah pildil

Mosse puhul kastiõli lisamine ja taseme kontrollimine ikka valge inimese kombel - salongist


Ja protsess ise

Nagu eespool kirjutasin, peale Raplas käiku oli spidomeeter aiateibaid hakanud näitama. Kartsin et murdsin midagi kasti juures puruks, aga põhjus oli õnneks vaid spidoajamis, millest üks osa oli miskipärast ülejäänust eraldunud

Uus oli õnneks kohe riiulist asemele võtta

Uus õli ka.

Kanalis olles selgus ka kurb tõsiasi, et tuleb terve jooks summutit uue vastu vahetada. Tagumise püti sisse on lausa auk tekkinud.

Kuna mina olen üle keskmise pikk, ja mosse istmed on kõrged ning ebamugavad, võtsin kätte ja eemaldasin istmesiinid ning kinnitasin istmed otse põrandale. Kõrguse vahe - 5cm. Palju mõnusam on allpool istuda ning sisse-välja ronida kah lihtsam

Enne:

Pärast:

Ja kohustuslik tuuningelement - racing aknasirm. Annab 8kw juurde!

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - 2x Iž 27151 - 2x AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGaragehttp://www.whitewalls.ee