Probleem piduritega.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Peeter
Postitusi: 119
Liitunud: 17 Mär 2012 17:57

Probleem piduritega.

Postitus Postitas Peeter »

Ehk oskab keegi probleemi tuvastada.

Viimasel sõidul hakkasid pidurid vaikselt ära kaduma . Nimelt läheb pedaal põhja ,kuid pidurdamist ei toimu. Kui piduri pedaali paar kolm korda lõpuni pumbata hakkavad toimima , kuid järgmiseks pidurduseks on jälle kadunud.
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas Manks »

Peeter kirjutas:Ehk oskab keegi probleemi tuvastada.

Viimasel sõidul hakkasid pidurid vaikselt ära kaduma . Nimelt läheb pedaal põhja ,kuid pidurdamist ei toimu. Kui piduri pedaali paar kolm korda lõpuni pumbata hakkavad toimima , kuid järgmiseks pidurduseks on jälle kadunud.
Piduri peapumba mansetid tahavad vahetust.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Karu2
Postitusi: 77
Liitunud: 30 Apr 2009 00:59
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas Karu2 »

Minu sisetunne ütleb, et tegu on mossega, millel on lisana süsteemis ka pidurivõimendi. Seega 412.
Võimendist on pidurisüsteemi lekkinud õhku. Vanematel mudelitel alates 408-st selliseid sümptomeid kasutuse käigus ei esine, välja arvatud muidugi juhul, kui peapump on lastud korra kuivale ja siis õhk sisse pääsenud.

Manksi poolt pakutud peapumba rikke välistaks. Peapumbas oleva kaussmanseti kulumisel pedaali vajutades võtab ta ülevalt, kuid aegamööda "vajub" pedaal läbi kuni põrandani. Seda õrnema pidurivajutuse korral. Järsemal vajutamisel kõik toimib, kuna manseti nigelad servakesed surutakse õli surve abil tugevamini vastu silindri seina. Kolvil asetseva tagumise rõngasmanseti kulumisel lekib aga vedelik salongi ja pidurivedeliku anum jookseb ajapikku tühjaks.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas wax »

Põhjus võib veel ka olla liigkulunud klotsides-trumlites-ketastes. Ühe vajutusega ei ulatu need omavahel kokku, teist korda vajutades töötavad ideaalselt.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas moskiito »

wax kirjutas:Põhjus võib veel ka olla liigkulunud klotsides-trumlites-ketastes. Ühe vajutusega ei ulatu need omavahel kokku, teist korda vajutades töötavad ideaalselt.
kaldun sama arvama. kuskil on mingi stopperrõngas (see mis ei lase kolbidel tagasi minna vaid fikseerib nende asendi) silindris ära kulunud ja sealt ka probleem. Soovitan vaadata rattad üle, trummel peab minema peale ainult otseses asendis, mitte nii nagu rattas, paned viltuselt peale.

karu2 rägib ka õiget juttu kuid ühe asjaga paneb mööda, piduri peasilindrist ei saa mitte mingi valemiga õli salongi lekkida, kui just vaakumi membraan totaalselt puru ei ole.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas wax »

moskiito kirjutas: karu2 rägib ka õiget juttu kuid ühe asjaga paneb mööda, piduri peasilindrist ei saa mitte mingi valemiga õli salongi lekkida, kui just vaakumi membraan totaalselt puru ei ole.
Ei pane mööda. Kui peasilindris mansetid kutud, siis tuleb õli ikkagi salongi, kuna kuhugi mujale tal ju minna pole survega :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
hard0
Postitusi: 360
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas hard0 »

Trummelpiduritega mossel(võimendi puudub või on eraldi teisel pool mootorit) lekib piduriõli väga edukalt salongi, kui tagumine mansett kutu on.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
Peeter
Postitusi: 119
Liitunud: 17 Mär 2012 17:57

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas Peeter »

Autoks on 82 aasta IZ 412 millel on ees trummelpidurid.

pidureid tõesti kontrollinud veel ei ole.

Ehk oskab keegi täpsemalt õpetada ,kuidas sellel autol pidureid õhutada?
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas wax »

Peeter kirjutas:Ehk oskab keegi täpsemalt õpetada ,kuidas sellel autol pidureid õhutada?
Täpselt samamoodi nagu kõikidel teistel autodel, ei ole sellel autol midagi teistmoodi vaja teha :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Probleem piduritega.

Postitus Postitas moskiito »

wax kirjutas:
moskiito kirjutas: karu2 rägib ka õiget juttu kuid ühe asjaga paneb mööda, piduri peasilindrist ei saa mitte mingi valemiga õli salongi lekkida, kui just vaakumi membraan totaalselt puru ei ole.
Ei pane mööda. Kui peasilindris mansetid kutud, siis tuleb õli ikkagi salongi, kuna kuhugi mujale tal ju minna pole survega :)
kuhu tal minna? eks ikka silindrisse, kuhu siis veel :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta