Tere,soetasin selle mosu 3000 krooni eest eelmise aasta lõpus.Masina ajaloost suurt ei tea,aga Viimane ülevaatus on 1996.Tõenäoliselt varsti peale seda seisma jäänud.Hetkel arvel ei ole ja ainuke dokument on "TEHNICHESKI PASPORT AVTOMOBILJA".
Masin on ise praktiliselt komplektne ja läks ka korraks käima.
.Plaan taastada võimalikult originaali lähedaselt.Aga kuna ise ei jaga autodest midagi,siis loodan mõistvat suhtumist,ning võimalusel abi,sest milleks muuks see foorum ongi!!
PILTE:
Esmapilgul tundus mulle suurimaks mureks olevat paganiku põhi,mida praktiliselt polegi.Lehtvedrud on kah mingisuguste puunottidega toestatud,et läbi pleki ei vajuks.Kas selliseid põhjaplekke on nt volga poest saada kah,või peab täiesti nullist keevitama hakkama??
Karbid ja tiivad on muidu kõvad(va eest parempoolne tiib,uus on mul olemas juba)
Läbi on ka tagumiste rataste koopaääred(mitte tagatiiva küljes).Niipalju siis kerest,mootorit ja veermiku pole veel uurinudki,tõenäoliselt saan masina sel reedel garaazi,siis katsun mootorit käitada ja katsetada...
Täna sain Mosu maalt linna,aga garaazi ikka ei saanud,garaaziboks on teisel korrusel kuhu viib jääga kaetud järsk tee,sealt üles ei vedanud seda,homme katsun masina kuidagi liikuma saada ja omal jõul üles sõita,muud varjanti vist ei ole...
Nonii,masin on nüüd peale kahte rasket päeva lõpuks garaasis.Täna hommikul üritasime masinat tööle panna ja omal jõul üles saada,kuid sellest ei tulnud midagi välja.Käima saime korra,peale karbussi lahtivõtmist ja kerget puhastust.Samuti puhastasime küünlad ära.Mootor töötas ca 10-20 sekundit ja siis suri,andsime gaasi aga kasu polnud,mis võib probleem olla kui peale 10 sek töötamist ära sureb?
Lõpuks vedasime ikka köiega ja suure hooga selles tõusust üles.Vedava auto ladusime pagasniku 200kg raskemaks et rattad saaks parema haarduvuse,Sai ka ennem seda jääd väheke raiutud ja killustikku peale loobitud.Üles läks ikkagi üliraskelt ja päris tippu ei jõudnudki,aga suutsime inimjõudu rakendades ka selle väikse lõpu tehtud...
Nonii,Hakkasin autot laiali lammutama.
Pilt garaazist:
Nagu mainitud siis pagasniku alune on kohutavas seisus,keegi kavalpea on puutööga tegelenud:
Mida soovitate?
Ausaltöeldes imestan kuidas ilma vedrude läbi vajumata õnnestus auto üldse ära vedada,90 km kauguselt...
Viimati muutis Niki88, 23 Veebr 2009 19:48, muudetud 1 kord kokku.