Mosse madaldamine

Üldised probleemid mossega
Vasta
Kasutaja avatar
andiz
Postitusi: 62
Liitunud: 05 Okt 2009 20:50

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas andiz »

Kui nüüd aus olla, siis teemas madaldamisest eriti juttu pole. Kui siis pisut tagumise otsa omast. Pigem on teema kui madal minu auto on. Kirjutage nüüd ikka teemasse ka. Pange kirja esiosa madalduse võtted, kui palju, mis, kus jne, Vastasel juhul pole sellest teemast eriti abi.
Iz 412 1980.a, Audi 100 Avant Q 1990.a, Honda Accord Tourer 2009.a, Audi 100 Avant 1987.a, Audi 100 Avant Q 1991.a, Audi 80 2.8 v6 1993.a,
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas viirusboy »

No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi. :auto
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
matu
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Mai 2009 23:08
Asukoht: tallinn

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas matu »

viirusboy kirjutas:No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi. :auto
Mis klottse kasutatakse ? ja kui ette panna volga vedrud teeb jäigemaks kah ? tahaks enda mosset ka madalamaks ja juhitavust paremaks ja autot jäigemaks...
kirju 2140
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas ABS »

Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas moskiito »

ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
lisaksin siia juurde veel madala profiiliga rehvid.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
matu
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Mai 2009 23:08
Asukoht: tallinn

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas matu »

ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?
kirju 2140
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas moskiito »

matu kirjutas:
ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?
vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitus Postitas tanello2 »

SanderV kirjutas:mosse nõõd kõll mugav auto pole :D
järelikult sa ei tunne mugavuse definitsiooni,teha vahet lääne riidest ismele ja selle mosse vahtkummist 412 istmetele nii taga kui ees on elu palju rõõmsam.

teha üks sõit tallina audi 80nega mille isme ääred nahast ja kesosa riides :kill pean ma kohale jõudes autos välja pääsema ning nätuekene jala käima,sest iste vägistab mu tagaotsa ära.

Kui 412 ostsin ja sellega tallinnast koju põrutasin,siis oligi koju jõudes soov autosse jäädagi,sest ennem pole nii mugav mul autos olnud.
Ning reisijad kes taga olid kiitsid maad ja taevad kokku kui mugav võib üks iste vanas autos olla.

Käetoed ja muud möllud,no nende otsas pole vaja magada siis on kõik ju ok.
Ning kui vaadata avarii kohapealt siis jah,ega mugavalt pauku panna pole peale volvo kellegile ette nähtud.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
tanelv
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Juun 2012 10:23

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas tanelv »

No raudkastiga on siiski vähe inimelule ohtlikum pauku panna kui tuhande plastmassdetailiga mis ükshaaval löögijõu endasse tõmbavad. Veel nendiks, et istme mugavus ei sõltu absoluutselt auto aastaarvust ega margist vaid sellest, kuidas konkreetne iste tehtud on. Mina pole mugavat autoistet oma elus veel kohanud.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas r384n3 »

moskiito kirjutas:
matu kirjutas:
ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?
vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.
Tee mulle selgeks, mismoodi aitab gaasiamort stabikavardal tööd teha ja mismoodi seda õliamort ei tee?? Minu andmete kohaselt erinevad need 2 amorti selle poolest, et ühel on peale õli ka gaasikamber olemas, nagu enne mainitud on. Aga, selle gaasi eesmärk seal amordis ei ole sugugi stabilisaatorvarda töö hõlbustamine, vaid amordis olevate õli soojuspaisumiste leevendamine. Teatavasti läheb õli amordis soojaks, seega paisub. Õli kokku suruda ei saa, gaasi aga saab. Sellepärast ka õliamorte rallidel ei kasutata. Seal peab amort VÄGA palju liikuma, õli läheb kuumaks ning surub ennast amordist välja lõpuks. Kui uuesti maha jahtub, tõmbab õhu asemele. Õli läheb amordis õhu pärast vahtu ning amort lakkab töötamast.

Samuti gaasiamort ei löö suure külmaga õli välja. Õli läheb külmaga paksuks. Kui kohe näiteks löökaukudest läbi sõita, siis ei jõua õli amordis kuhugi liikuda, läheb ta siis tihendite vahelt välja. Gaasiamordil surutakse sel ajal gaasi kokku.

Minu nägemus asjast, parandage kui eksin. :beer
Audide lainel
Vasta