IZ 412 IE 1981 Jeekim

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
hulgus
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2012 23:07

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas hulgus »

partnermosse kirjutas: ... Kas väärtuselt kallima auto kukutamise järel kehtib sama põhimõte, et "mis seal ikka, me ju ühe küla mehed" ? :D
"Ära löö inimest, räägi temaga!", oli ju kunagi selline reklaami kampaania. Ja nii jääbki eeldus, et vastaspoolel on asjalikud inimesed, kes vastutavad ja klaarivad ise omad jamad. Seda enam, et pool elu tuttavad.
Ja kui nüüd päris aus olla, siis peaks seal kiivas limusiiniga pildi alla olema veel üks vabandav lause härraste ülevaatajate suunas, sest kuuldavasti olid nad astunud ka omapoolse sammu leppimise suunas.
Piisss vai kuis see nüüd väljamaa keeli oligi? :beer

ot. Kunagi ühes teises ülevaatuse punktis suutis Väga Asjalik Tegelane, Väga asjaliku näoga (seilasime, teame) Toyota Landcruiseril piduristendis neliveo sisse lülitada. Sel momendil kui rullikud pöörlema pandi, oli länkar stendist vupstigi kadunud ja õnnetuseks natuke väljakeeratud ratastega. Plastikust heitgaasi analüüsaatori kast suutis selle pisukese vaimustuse puhangu summutada. Rauast auto jäi terveks. Kahjunõuet ei esitatud. Muie oli kohustuslik.
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Nädalavahetus möödus kiiremini kui lootsin ja mosse juures jõudisn teha vähem kui vaja. Tagumine pidur sai väheke värskendust.
Pilt
Pilt
Esiratta laagrit keerasin peale.Näpu jõuga oli ainult kinni- pole ime, et loksus. Ja millist pidurivoolikut see ülevaataja mul soovitas ära vahetada- ma küll ei leidnud. Pigem oli seal asi paksus poris ja mingis vees mis sinna peale oli pritsinud- jättes mulje nagu voolik oleks lekkinud. :evil
Üks pilt üldisest salongi seisukorrast.
Pilt

Hakkasin amorti vahetama, kuid enda lolluse tõttu võtsin esialgu ära vale poole amordi ja kui õige poole oma ära hakkasin võtma suutsin mõlemad alumised poldid puru keerata ja enam neid sealt kätte ei saa :angry ning amort kah ei taha sellest alumisest august välja tulla. Teise poole oma kukkus pmst ise välja. Kas seal on mingi nõks või asi kuidas see amort vedru seest kätte saad ???

Reedel sain kätte ka 6 kasutatud velge- saab hakata talverehvide peale mõtlema.
Pilt
Nendest 6-st neli olid päris viisakad- saab talve ära sõita siis võib-olla tuleb üle värvida. Kahjuks ühel veljel oli mõlk sees:
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas SanderV »

selle saab välja lüüa, aga vaata et sa ratta laagrit liiga palju peale ei keera, kuumaks läheb võib kinni kiiluda
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

SanderV- täpsusta kuidas sa mõtled, et välja saab lüüa? Ma ise proovisin kuid kätte ei saanud.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas SanderV »

ma mõtlesin veljest mõlki :D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Velje randi sirgeks löömisel on kaks võimalust:
kas vasaraga vastava aluse peal aga see ei pruugi õnnestuda alati,eriti kui ise koba oled.
Teine võimalus on pingis sirgestada rant aga kus sellise pingi leiab on hea küsimus endalegi.

Kui ülemine mutter on maha keeratud amordil ja alt ka lahti, koputa vasaraga ülemise otsa peale. Kui ta sul viltu vajus sisse siis tuleb kruvikeeraja ja heebliga kaasa aidata,et välja tuleks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas kOll »

Sa ikka auto ära toestad korralikult? Piltidel tundub küllaltki ohtlik olukord. Sellise tungi peal autot ei remondita!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Loomulikult toestasin. See ainult ülesse tõstmiseks. Silla munaku alla läks rehv ja pukid alla. Tean väga hästi mis juhtub, kui toestamata auto selga kukub. :beer
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Edel »

Rattalaagrit ära täiesti kinni keera, väike vaevutuntav lõtk (laagri tööpindadele paisumisruum soojenemisel) peab jääma.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Edel kirjutas:Rattalaagrit ära täiesti kinni keera, väike vaevutuntav lõtk (laagri tööpindadele paisumisruum soojenemisel) peab jääma.
Täpselt nii, väike lõtk võib olla ja solidooli asemele pane kas Litool24 või Addinol kollane määre. :beer
Kontrollimiseks keera ratast ringi õhus ja vaata,et poleks takistust kusagil. Käega saab lõtku kontrollida.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta