Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Sept 2019 22:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 27 Aug 2012 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Okt 2009 20:50
Postitusi: 91
Kui nüüd aus olla, siis teemas madaldamisest eriti juttu pole. Kui siis pisut tagumise otsa omast. Pigem on teema kui madal minu auto on. Kirjutage nüüd ikka teemasse ka. Pange kirja esiosa madalduse võtted, kui palju, mis, kus jne, Vastasel juhul pole sellest teemast eriti abi.

_________________
Iz 412 1980.a, Audi 100 Avant Q 1990.a, Honda Accord Tourer 2009.a, Audi 100 Avant 1987.a, Audi 100 Avant Q 1991.a, Audi 80 2.8 v6 1993.a,


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 28 Aug 2012 00:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi. :auto

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 28 Okt 2012 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 23:08
Postitusi: 17
Asukoht: tallinn
viirusboy kirjutas:
No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi. :auto


Mis klottse kasutatakse ? ja kui ette panna volga vedrud teeb jäigemaks kah ? tahaks enda mosset ka madalamaks ja juhitavust paremaks ja autot jäigemaks...

_________________
kirju 2140


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 29 Okt 2012 18:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Postitusi: 414
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)

_________________
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 29 Okt 2012 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)

lisaksin siia juurde veel madala profiiliga rehvid.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 29 Okt 2012 19:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 23:08
Postitusi: 17
Asukoht: tallinn
ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?

_________________
kirju 2140


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 29 Okt 2012 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
matu kirjutas:
ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?

vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 412IE -74 wax
PostitusPostitatud: 09 Nov 2012 16:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
SanderV kirjutas:
mosse nõõd kõll mugav auto pole :D


järelikult sa ei tunne mugavuse definitsiooni,teha vahet lääne riidest ismele ja selle mosse vahtkummist 412 istmetele nii taga kui ees on elu palju rõõmsam.

teha üks sõit tallina audi 80nega mille isme ääred nahast ja kesosa riides :kill pean ma kohale jõudes autos välja pääsema ning nätuekene jala käima,sest iste vägistab mu tagaotsa ära.

Kui 412 ostsin ja sellega tallinnast koju põrutasin,siis oligi koju jõudes soov autosse jäädagi,sest ennem pole nii mugav mul autos olnud.
Ning reisijad kes taga olid kiitsid maad ja taevad kokku kui mugav võib üks iste vanas autos olla.

Käetoed ja muud möllud,no nende otsas pole vaja magada siis on kõik ju ok.
Ning kui vaadata avarii kohapealt siis jah,ega mugavalt pauku panna pole peale volvo kellegile ette nähtud.

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 09 Nov 2012 17:32 

Liitunud: 16 Juun 2012 10:23
Postitusi: 107
No raudkastiga on siiski vähe inimelule ohtlikum pauku panna kui tuhande plastmassdetailiga mis ükshaaval löögijõu endasse tõmbavad. Veel nendiks, et istme mugavus ei sõltu absoluutselt auto aastaarvust ega margist vaid sellest, kuidas konkreetne iste tehtud on. Mina pole mugavat autoistet oma elus veel kohanud.

_________________
2140 varuosadeks:
viewtopic.php?f=14&t=2932


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 04 Dets 2012 15:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Postitusi: 304
Asukoht: Läänemaa, Kiideva
moskiito kirjutas:
matu kirjutas:
ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?

vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.


Tee mulle selgeks, mismoodi aitab gaasiamort stabikavardal tööd teha ja mismoodi seda õliamort ei tee?? Minu andmete kohaselt erinevad need 2 amorti selle poolest, et ühel on peale õli ka gaasikamber olemas, nagu enne mainitud on. Aga, selle gaasi eesmärk seal amordis ei ole sugugi stabilisaatorvarda töö hõlbustamine, vaid amordis olevate õli soojuspaisumiste leevendamine. Teatavasti läheb õli amordis soojaks, seega paisub. Õli kokku suruda ei saa, gaasi aga saab. Sellepärast ka õliamorte rallidel ei kasutata. Seal peab amort VÄGA palju liikuma, õli läheb kuumaks ning surub ennast amordist välja lõpuks. Kui uuesti maha jahtub, tõmbab õhu asemele. Õli läheb amordis õhu pärast vahtu ning amort lakkab töötamast.

Samuti gaasiamort ei löö suure külmaga õli välja. Õli läheb külmaga paksuks. Kui kohe näiteks löökaukudest läbi sõita, siis ei jõua õli amordis kuhugi liikuda, läheb ta siis tihendite vahelt välja. Gaasiamordil surutakse sel ajal gaasi kokku.

Minu nägemus asjast, parandage kui eksin. :beer

_________________
Audide lainel


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7