Minul tekib veidi vastakaid arvamusi. Kuigi mossega matsu pannes, tõenäoliselt ellujäämine on nulli lähedane. Siis palju olulisem probleem,mis välja koorub on see,et tehke kui tahes "ohutuid" sõidukeid. Aga kui ahv roolitaha lasta siis tulemus on ikkagi laibad ja lõhutud sõidukid. Selle vahega,et ahv jääb elama ja saab terve elu maksta liikluskahjusid kinni.
 Viimase aja lausa koomilisi avariisid vaadates jääb mulje,et puudu ei jää mitte ka oskustest vaid ka lausa teadmistest. Ja kuna selliseid juhte on palju, siis tõenäoliselt ei tasu oma vanatehnikaga igale poole ronida. Samuti on mõnes linnas oma silmaga nähtud, nähtust mida saab kirjeldada sõnaga: Moskva liiklus.
  Viimase aja lausa koomilisi avariisid vaadates jääb mulje,et puudu ei jää mitte ka oskustest vaid ka lausa teadmistest. Ja kuna selliseid juhte on palju, siis tõenäoliselt ei tasu oma vanatehnikaga igale poole ronida. Samuti on mõnes linnas oma silmaga nähtud, nähtust mida saab kirjeldada sõnaga: Moskva liiklus.




 
 



 Katse tulemused on vist salastatud, siiani pole teada, palju neid parempoolse rooliga mossesid meie maale jõudis ja palju neid alles on
  Katse tulemused on vist salastatud, siiani pole teada, palju neid parempoolse rooliga mossesid meie maale jõudis ja palju neid alles on 
