partnermosse kirjutas:Ütleme nii, et meie talve jaoks oleks säärane riistapuu suhteliselt ideaalne Moskvich 411
on, mina vaikselt unistan sellisest isendist aga kuna ta kurat on nii harudane siis hinnad suht laes.
Raske on sirge katusega isendit leida. need masinad on suht kõrged, ja üsna kergelt lähevad katuse peale
On meil siin vaja rallitada, et kummuli käia ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
partnermosse kirjutas:
On meil siin vaja rallitada, et kummuli käia ?
Ma pidasin silmas, et kui siin Eestis sellist omada, siis pole mõtet rallitada, et katusele keerata seda, aga muidu oli sul see hea nägu
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Keegi teab, mis alusvankrit seal kasutatakse? Ei tundu olema nagu Uazi sildade moodi, kas tõesti moskvichi inseneerid ise mõtlesid need sillad välja? Täis raamiga?
Lausa kahju hakkaks teda siht otstarbeliselt kasutades. Garaažis oleks küll ilus vaadata.
Jeekim
(väikest viisi maasturi sõber)
Sellist mosset oleks küll patt talvel soola kätte viia, neid viimaseid mis alles on peaks ikka säilitama. Aga praeguses lumes muidu nelikveolisega lausa lust ringi sõita
Sellise mega mõnusa saundiga oli see muuvi ultra hea !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Märksõnaks veoka kabiinipadjad ja edasi vaid käsitöö - ei lähe sinna meeletut pappi, kättevõtmise asi rohkem. Iseasi on selle teostamine Eestis - mõttetu.