Azlk 408 1965 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Azlk 408 1965 mart
Minu M408 on ka isereguleeruvad töösilindrid, kuigi töösilindri kolvid kinnituvad sisse keermega, mitte klassikalise lukustuse põhimõttel. Kuid tööpõhimõte jääb samaks. Ehk on viga ka liialt ära kulunud esipiduritrummlites? Võib olla on mõni naljamees teinud seda pulli, et tagumised kulunud trummlid, ette pistnud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Azlk 408 1965 mart
Keermega kinnitusest siin ju räägimegi!Mis puutub klotside või trumlite kulumisse,siis liigse kulumise puhul liiguvad kolvid liiga välja ja hakkavad lekkima.Seega kuniks silindrid peavad ja kuivad on,pole kulumine probleemiks.MAZ kirjutas:Minu M408 on ka isereguleeruvad töösilindrid, kuigi töösilindri kolvid kinnituvad sisse keermega, mitte klassikalise lukustuse põhimõttel. Kuid tööpõhimõte jääb samaks. Ehk on viga ka liialt ära kulunud esipiduritrummlites? Võib olla on mõni naljamees teinud seda pulli, et tagumised kulunud trummlid, ette pistnud.
Re: Azlk 408 1965 mart
Nädalavahetusel teen pikema sõidu ja lasen piduritel sisse kuluda. Eks siis esmaspäeval on jälle uudiseid kuulda. Võtan riski ja jätan volvo linna ning perutan mossega maale. Ring peaks tulema 200 km. kanti.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Piduritest nii palju, et need töötavad nüüd täitsa rahuldavalt. Probleem on veel pidurilülitiga. Tuleb ikka väga tugevalt pedaalile vajutada, et pidurituled põlema läheksid. Linnas sõites panin tähele, et pidurituled pea et ei rakendunudki, sest tugevat pidurdust pole siiani vaja läinud. Ei tea kas need rõhu pealt töötavad "konnad" väsivad siis ajapikku ja tagavad karmimat survet?
Nüüd tahan ära vahetada diffri, ja mulle pakuti SL-i oma, kuid kuidas on sobivus sellel minu autoga?
Nüüdseks olen juba üle 500 km. kannatanud kardaaniristide müra ja vibratsiooni... aitab.
Summutile panen ka tagumise püti, sest tundub, et see resokas seal ei tee oma tööd korralikult.
Vahepeal sain teised tagatulede klaasid, elite de lux´i omad kui ma ei eksi?
Nüüd tahan ära vahetada diffri, ja mulle pakuti SL-i oma, kuid kuidas on sobivus sellel minu autoga?
Nüüdseks olen juba üle 500 km. kannatanud kardaaniristide müra ja vibratsiooni... aitab.
Summutile panen ka tagumise püti, sest tundub, et see resokas seal ei tee oma tööd korralikult.
Vahepeal sain teised tagatulede klaasid, elite de lux´i omad kui ma ei eksi?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
no resokast tegelt summutamisel kasu kl pole, tegelt pole ma siiani mõistnud milleks seda karpi sinna vahele vaja kui toru otse läbi läheb.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Azlk 408 1965 mart
See resokas mis sinna alla on pandud on puhas käsitöö Tööl üks luksepp tundis selle käekirja ära ja see pidi olema tema isa toodang. Ta pani enda "jääraja" projektile samasuguse tutika alla mis oli talle isast jäänud. Täna hakkan sellega tegelema ja kui kiireks ei lähe siis teen mõne klõpsu ka.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Kardaaniristidega saan aidata kui vaja. Samuti ei olnud kaugeltki kõigil autodel taga kirja Elite Deluxe! Sellel masinal ilmselt neid kirjasid pole algselt olnud. Aga kui suudad leida need kirjad siis ütleksin,et see on kõva sõna. Peagi Tagadi laat tulemas seega soovitan sinna vaadata, igaks juhuks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Azlk 408 1965 mart
Niiii... nüüd on kast vahetatud originaali vastu. Kardaaniristid vahetatud uute vastu, kuid vibra ikka sees. Tuleb teine kardaan otsida mis on ehk kaalus ka. Summutile panin 2140 resoka ka vahele, et oleks natukene inimlikum sõita.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Ikka on kasu. See resokas mille alla panin on ka otsetoru, kuid see toru on auke täis ja ülejäänud korpus sisaldab vatti mis võtab toonivõrra müra vähemaks.moskiito kirjutas:no resokast tegelt summutamisel kasu kl pole, tegelt pole ma siiani mõistnud milleks seda karpi sinna vahele vaja kui toru otse läbi läheb.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Aga moskiito, proovi sirge toruga ja proovi resokaga - kuuled vahe väga hästi ära. Resokas on väga vajalik.mart kirjutas:Ikka on kasu. See resokas mille alla panin on ka otsetoru, kuid see toru on auke täis ja ülejäänud korpus sisaldab vatti mis võtab toonivõrra müra vähemaks.moskiito kirjutas:no resokast tegelt summutamisel kasu kl pole, tegelt pole ma siiani mõistnud milleks seda karpi sinna vahele vaja kui toru otse läbi läheb.
Muidu tahtsin tegelikult seda öelda, et väga kena auto on. Kõige ilusama tagumise osaga Moskvichi mudel.