Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 17 Apr 2021 20:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 167 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 07 Mai 2013 14:52 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1826
Asukoht: Linnuvabrik
numbrituli võiks jääda tavaline, kollakas, maitse asi :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - 2x Iž 27151 - 2x AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 19 Mai 2013 00:24 

Liitunud: 18 Apr 2012 13:06
Postitusi: 199
Täna sai vahetatud kõik roolisüsteemis pesitsevad rooliotsad ja siis roolikarpi ja tuge ühendaval vardal kunakad, kausid, vedru ja uus määre. Kui see ujumist teepea ei vähenda, siis läheb vahetusse ka tugijalg ja roolikarp. Lisaks läks toonimisse tegumine klaaside osa. Ehk esmaspäeval saab pilti ka, kui ei jää tulemus selline, nagu lootsin, siis võtame maha. Järgmine nädal peaks helisüsteem ka natukene täiustust saama.

Kas keegi on kodus ise kokkujooksu timminud, palju te mossele olete pannud? Mina panin 225/45 r17 rehvi servast kokku jooksma 2,5-3mm Mõõdulint täpsemalt ei näita, on see OK? või peab veel timmima?

Martin


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 19 Mai 2013 01:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
2.5-3mm on maks, mis võib olla. sobiv on 1 kuni 2mm

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 19 Mai 2013 22:59 

Liitunud: 18 Apr 2012 13:06
Postitusi: 199
Täna sai siis klaasidele ring peale ja tulemus selline.
Pilt
Pilt
Pilt

Sai vaikselt hakatud ka mingit helisüsteemi sinna sisse toppima.
Pilt
Ja uus makk, kuna vanal oli vaid aux-i sisend, kuid väljund puudus.
Pilt

Parimat Martin


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 20 Mai 2013 00:10 

Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Postitusi: 198
Ma ei taha küll midagi halba eriti öelda, aga sellise töö juures oleks värvikate võinud parasjagu parem olla. Tõsiselt matt tundub see must + must on veel värv mis eriti hästi igast defekte ette näitab. Palju värvi peale sai lõpuks, poleerida ei kannata?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 20 Mai 2013 19:28 

Liitunud: 18 Apr 2012 13:06
Postitusi: 199
Peal on 2 kihti värvi ja 3 lakki. Kuna kõik on auto juures ise tehtud v-a kardaani lahti lõikamine ja rooli nahatamine, Siis on praeguste oskuste juures tase selline. Ise olen tulemsega rahul, kuid eestlasele omasena saab vinguda alati. Ei välista mõne aasta pärast uut värvi. Praegu jääb nii ja põhirõhk on uuel projektil.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 20 Mai 2013 19:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
ei tea, päris OK minu jaoks. Noh jah, glossy black oleks muidugi ÜBER, aga nõuab ka perfektset eeltööd. Antud olukorras antud oskustega väga mahe töö korda saadetud.
Martin, miks otsustasid just selliste velgede kasuks?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 21 Mai 2013 11:07 

Liitunud: 18 Apr 2012 13:06
Postitusi: 199
mario kirjutas:
ei tea, päris OK minu jaoks. Noh jah, glossy black oleks muidugi ÜBER, aga nõuab ka perfektset eeltööd. Antud olukorras antud oskustega väga mahe töö korda saadetud.
Martin, miks otsustasid just selliste velgede kasuks?


Tahtsin küljele saada kroomi, ning muud alternatiivi väga ei näinud. Mõte liikus ja liigub siianigi veel peente kodarataega usa autodel olevate velgete suunas, kuid vaatame veel, mis rahakott sellest ideest arvab. Ja need veljed tulid kätte küllaltki OK hinnaga ja vastasid selle hetke kriteeriumitega.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 21 Mai 2013 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
:beer
adekvaatne vastus.

eks nende originaalsete velgede-rehvide leidmine on ka paras kepp ja kammaijaa.. keegi teadis öelda, et kuskil karupõrgus pidada olema üks taat, kes veel soovitud mõõdus rehve pressib ja ka vallai.ee olla teinud mõned custom-rehvid....
rahakott peab aind olema igal asjal. ei pea selleks olema vana auto.. mida uuem, seda hullem.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1954 empudogy
PostitusPostitatud: 22 Mai 2013 10:26 

Liitunud: 18 Apr 2012 13:06
Postitusi: 199
mario kirjutas:
:beer
adekvaatne vastus.

eks nende originaalsete velgede-rehvide leidmine on ka paras kepp ja kammaijaa.. keegi teadis öelda, et kuskil karupõrgus pidada olema üks taat, kes veel soovitud mõõdus rehve pressib ja ka vallai.ee olla teinud mõned custom-rehvid....
rahakott peab aind olema igal asjal. ei pea selleks olema vana auto.. mida uuem, seda hullem.


Tegelt oli nii, et mul olid all täiesti korralikud rehvid, 2 tk suisa uued (taastatud) õhku pidasid kõik, kuid kuna plaanin see suvi võtta auto pea igapäeva liikuriks, siis sõidumugavus kahjuks ei kannata nende peente rehvidega kriitikat. Teine probleem, miks ma originaal rattaid ei jätnud on see ,et neil olid kilbid väga kehvas korras. Ainus, mis kannatas kasutamist leidis oma asukoha tagavararattal. Oli küll algul idee teha talle alla nii öelda tänapäeva tagavararatastest (singiviiludest) rattad, kuid nendel on peal kiiruse piirang. Üks variant on veel kasutada mootorratta rehve, sest auto kaal on ju olematu. Ehk siis ideid on ja mõte liigub, kuid praegu naudin autot nii kuidas ta valmis sai. Ehk saab see nädal ka mingi heli sisse ja siis on mõte panna ka mõned pigimatid.

Parimat.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 167 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7