Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 28 Mär 2020 21:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 18 Apr 2013 23:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2033
Asukoht: Tallinn
Selle kevade (18.04.2013) TÜ tulemused. Tegu siis 2107 karburaatoriga
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 930 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,367 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 228 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -61%
Rikkepiduri üldefektiivsus -24%

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 24 Juun 2013 13:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Mär 2009 17:20
Postitusi: 42
Asukoht: Läänamaa-Risti
Aga mismoodi on rehvidega, võivad olla orginaalid või peavad olema eurorehvid? Ja puksid, kuidas nendega on, mul auto nii kaua seisnud, et kõik puksid jäigad juba. Kindlasti esimesed paarsada kilti ja siis alles näeb täpsemalt, palju pukse vahetama peab.

_________________
porra-porra


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 24 Juun 2013 14:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 663
Asukoht: Lavassaare
Ametlikult ei tohi rehv olla vanem kui kümme aastat.Kui puksides loksu pole,ei tohiks problemi olla.Muidugi sõltub palju ka alati konkreetsest ülevaataja isikust ja tema tujust.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 24 Juun 2013 23:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1454
Asukoht: Viljandimaa
Seenior kirjutas:
Ametlikult ei tohi rehv olla vanem kui kümme aastat.Kui puksides loksu pole,ei tohiks problemi olla.Muidugi sõltub palju ka alati konkreetsest ülevaataja isikust ja tema tujust.

See küll praegu ei tohiks kehtida. Millalgi oli selline kord aga hiljem muudeti ära. Võivad olla vanad rehvid küll aga ei tohi kapsad olla.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 25 Juun 2013 00:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1718
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Käisin järjest 2-l aastal 15 aastat vanade rehvidega ülevaatusel ja ei öeld keegi midagi. Mustrit neil oli ja rehvikontroll piirdus vaatamisega 5 meetri kauguselt :D

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 26 Juun 2013 19:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
MÜÜA ei tohi enam rehvi, mis on vanem, kui 10 aastat.. ehk siis tänase seisuga ei tohi olla rehvil tootmismärget 2503.. 2603 aga võib veel olla... (26. nädal, aasta 2003).
Kasutada võib kasvõi neid sõjaaegseid tuharehve, mida kopikale alla kruviti... ise ainult võtad selle riski, et kui midagi juhtub rehvi tõttu, siis ise vastutad..
üldiselt on elu näidanud, et ka 5.a vana rehv võib mureneda külgseinast ja on juba auto kasutajale eluohtlik..


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 01 Apr 2014 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2033
Asukoht: Tallinn
Selle kevade (29.03.2014) TÜ tulemused. Tegu siis 2107 karburaatoriga
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 990 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,404 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 283 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -67%
Rikkepiduri üldefektiivsus -25%

Jälle aastaks tipptopp korras :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 29 Aug 2014 16:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
käisin ka ÜV-l CO-0.1 ja CH-3800 aga tehtud


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 29 Aug 2014 18:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 640
Asukoht: Lasnamäe
partnermosse kirjutas:
lubatud CH - 600 ppm

Huvitav,eelmisel ÜV lehel oli mul märgitud,et lubatud on kuni 1000.Huvitav... :D

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 29 Aug 2014 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
partnermossel järelikult 1987+aasta masin ;)
ja kui signatuuri vaadata siis näed et tal 89 ja 87a masinad


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7