moskiito kirjutas:mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.
Autool on nüüd küll viimane asi, mida mootorisse kallata, kui just iga paarituhande kilomeetri tagant seda välja ei vaheta (ei õlita ta praktiliselt mitte midagi, läbisõidu tekkides veel vähem). Ja mosse mootor on just loodud töötama körge pöördega - loomulikult, mis liigub, see kulub (kui liigub kiiremini, siis kulub ka kiiremini). Pikalt saab sõita 110+ km/h, korralik õli peab olema ja mootor korras.
moskiito kirjutas:mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.
Autool on nüüd küll viimane asi, mida mootorisse kallata, kui just iga paarituhande kilomeetri tagant seda välja ei vaheta (ei õlita ta praktiliselt mitte midagi, läbisõidu tekkides veel vähem). Ja mosse mootor on just loodud töötama körge pöördega - loomulikult, mis liigub, see kulub (kui liigub kiiremini, siis kulub ka kiiremini). Pikalt saab sõita 110+ km/h, korralik õli peab olema ja mootor korras.
Autool on õli tooraine. Kummaline on lugeda, et normaalseks peetakse 15000 km. vahetusvälpa ja 30000 km järel mootoriremonti .
No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
No selle peale kukub küll mul lõug vastu maad Kas sa oled kursis, milline su mootor näiteks keti ümber või klapikambri kaane alt on...? Arvad et oled neid pilte näinud küll. 25 tuhat km ja autooliga. Ehtne mootori surm. Enda 130 tuhat sõitnud mootoril vahetan õli iga 7-8tuhande km tagant ning karteris voolab odav statoili mineraalõli. Hetkel jäi küll näppu universaalne mineraalne OMV mootoriõli mis ka palju ei maksa.. ei saa aru miks mootorit tappa....Kui kasutad autooli, vaheta teda siis vähemalt viie, kuue või seitsme tuhande km tagant. Praegu küll sellel õlil enam määrdeomadusi pole, on ta sul lihtsalt mingi ollus näitamise pärast et surve üles saab.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Mina oma Valgel Varesel lasen samuti autooliga edasi,sest eelmine peremees kasutas sama õli ja ma ei hakka mootorit kokku laskma selle parema õliga.... Tahan lihtsalt sõita.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
moskiito kirjutas:No ei tea. Mina sõidan aastaid autooliga ja pole häda midagist aga noh minu auto keskmine tempo maanteel jääb ka 80-100km/h vahele, olenevalt sellest palju vajutada soovin. Väga harva vajutan rohkem ja pöördesse lasen ka ikka vahel et lõõre tuulutada. Peqkski õlivahetuse tegema, viimasest korrast juba üle 25 000 km maha sõidetud. Mis puutuvlb 30 000 km remondisse siis ri osata sõita lihtsalt. Virtsus nägin kuidas masin tööle pandi, starterit ja kohe pedaal põhja 10-15 sekundiks.
No selle peale kukub küll mul lõug vastu maad Kas sa oled kursis, milline su mootor näiteks keti ümber või klapikambri kaane alt on...? Arvad et oled neid pilte näinud küll. 25 tuhat km ja autooliga. Ehtne mootori surm. Enda 130 tuhat sõitnud mootoril vahetan õli iga 7-8tuhande km tagant ning karteris voolab odav statoili mineraalõli. Hetkel jäi küll näppu universaalne mineraalne OMV mootoriõli mis ka palju ei maksa.. ei saa aru miks mootorit tappa....Kui kasutad autooli, vaheta teda siis vähemalt viie, kuue või seitsme tuhande km tagant. Praegu küll sellel õlil enam määrdeomadusi pole, on ta sul lihtsalt mingi ollus näitamise pärast et surve üles saab.
Aga palun
ja õlisurve on külmamootoriga 4 ja sooja mootoriga 2-3
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.