aitab tänaseks selle tühikäiguga nussimisest... trenni ära.. http://www.youtube.com/watch?v=b9c6TjE8i5Y
kruvist timmides tööd ühtlasemaks ei saanud... ehk on süüde natuke viltu.. aga seda ei viitsind timmima hakata
ja kogu seda nssi tekitaks 1 düüs... ma ei tea mis düüs see on, mis on õhudüüside kõrval, mingi pikk, mida annab välja keerata, igatahes see oli nii umbes et pidin landi konksuga seda kraapima minema, sest puhudes see puhtaks ei läinud...
SanderV kirjutas:ja kogu seda nssi tekitaks 1 düüs... ma ei tea mis düüs see on, mis on õhudüüside kõrval, mingi pikk, mida annab välja keerata, igatahes see oli nii umbes et pidin landi konksuga seda kraapima minema, sest puhudes see puhtaks ei läinud...
Tubli, et üles leidsid !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
täitsa jube sõita mossega... tühikäik on salongist nii vaikne et kui vähegi raadio töötab ja vabaga foori taha veered siis jääd koguaeg mõtlema kas ikka käib veel või välja surnud... makk täitsa 0 keerata siis ikka on kuulda
SanderV kirjutas:täitsa jube sõita mossega... tühikäik on salongist nii vaikne et kui vähegi raadio töötab ja vabaga foori taha veered siis jääd koguaeg mõtlema kas ikka käib veel või välja surnud... makk täitsa 0 keerata siis ikka on kuulda
Ai plinn, tahan kaa.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
rääkige nüüd targad mehed, kuidas selle ratta külgkaldega on... raamatu järgi vaatan et peaks olema nii et ratta ülemised servad peaksid jooksma välja mingi 4.5mm samas hetkel mõõtsin, kallete vahe ülevalt ja all on 0mm mõlemal rattal ja sööb rehvi välisserva nii et jube... loogika järgi peaks ratta ülemisi servasid sissepoole laskma, aga raamatu järgi pealks väljapoole laskma, ehk siis suruks veel rohkem välisserva peale... mu mõistus ei võta hetkel...
see viitab positiivsele külgkaldele, raamatu sõnul aga mul hetkel pole uuemat käepärast võtta kus on lahti seletatud mis moodi kindlaks teha positiivne ja negatiivne kalle.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
SanderV kirjutas:rääkige nüüd targad mehed, kuidas selle ratta külgkaldega on... raamatu järgi vaatan et peaks olema nii et ratta ülemised servad peaksid jooksma välja mingi 4.5mm samas hetkel mõõtsin, kallete vahe ülevalt ja all on 0mm mõlemal rattal ja sööb rehvi välisserva nii et jube... loogika järgi peaks ratta ülemisi servasid sissepoole laskma, aga raamatu järgi pealks väljapoole laskma, ehk siis suruks veel rohkem välisserva peale... mu mõistus ei võta hetkel...
Kokkujook paigas? Probleem ainult ühe rehviga, või sööb eest mõlemalt rehvi?