hard0 kirjutas:
Seenior kirjutas:
Uus sild on vägagi asjalik leid,ainus aga on ketaspidurid,mis sinu mossel oleva süsteemiga ei sobi.Kui soovid ketaspidureid,tuleb kogu süsteem kahekontuuriliseks teha(mis on pidurdusomaduste poolest muidugi efektiivsem aga targema ülevaataja puhul võib ka liigseid ebameeldivaid küsimusi tekitada),sest olemasolev peasilinder jääb tootlikuselt kahele kontuurile nõrgaks.
Ketaspiduritega ühekontuuriliseks ei saa jätta?
Saab ikka,aga ei soovita.On võimalik ühendada kõik töösilindrid ühte süsteemi kokku või esipiduritel ainult üks kontuur koos tagumistega aga mõlemil juhul on pidurite efektiivsus ja töökindlus küsitava väärtusega,ka ülevaatuselt sellise aretusega ametlikult läbi ei saa.Lihtsam on uuele sillale panna vanad käändteljed koos trummelpiduritega,suurem töö on uuema tüübi peapumba-võimendi panek koos ketaspiduritega(ametlikult pole see küll lubatud,aga kui on kogu uuema tüübi kahekontuuriline komplekt korrektselt paigaldatud,siis ei tohiks kellelgi ütlemist olla).