AZLK 412 19xx, Mutionu

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 412 19xx, Mutionu

Postitus Postitas viirusboy »

Ma mõtlen, et miks sa üldse üv ronisid, kui signaal ja pesur ei tööta ja kojamehi pole üldse küljes? Uued piduriklotsid tahavadki sisse sõitmist, sest alguses on puutepind väike ja ei tööta nagu vaja.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 412 19xx, Mutionu

Postitus Postitas partnermosse »

Käigukasti vahele tuleb panna uus tihend ja selle määrid tihendisilikoniga kokku korralikult (mitte paksult) ja siis läeb külge. Oluline, et käigukasti peavõlli ümbrus oleks laialt tihendisilikoniga tihendipealt mõlemalt poolt määritud. Enda mossedel vahetanud juba vaat, et 20 aastat sellise trikiga ja ükski gramm õli pole vahelt välja tulnud. :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Mutionu
Postitusi: 36
Liitunud: 04 Jaan 2011 23:12

Re: AZLK 412 19xx, Mutionu

Postitus Postitas Mutionu »

viirusboy kirjutas:Ma mõtlen, et miks sa üldse üv ronisid, kui signaal ja pesur ei tööta ja kojamehi pole üldse küljes? Uued piduriklotsid tahavadki sisse sõitmist, sest alguses on puutepind väike ja ei tööta nagu vaja.
ÜV ronisin, et näha ära tösisemad vead nagu šarniirid ja pidurid. Teada oli, et korduv tuleb nagunii, lisaraha see maksma ei läinud. Piduriklotsidega esimene vahetus ei olnud mitte uute vastu, vaid ainult nõrgemal pool teiste kasutatud klotside vastu. Hiljem läksid mölemale poole uued.


Käigukastil olid need poldid töepoolest pigem natuke õrnalt kinni, keerasin siis vaikselt rohkem kinni kuni viimase poldini, mis justkui üsna kergelt keeras, kuid tegelikkuses pooleks läks... Õnneks oli maal doonori pealt toimiv kast vötta. Vötsin doonorilt kasti maha, rookisin puhtaks ja homme saab alla panna. Vana kasti saab lauapeal ilusti korda teha ja ongi varuks kast olemas. :)
Mutionu
Postitusi: 36
Liitunud: 04 Jaan 2011 23:12

Re: AZLK 412 19xx, Mutionu

Postitus Postitas Mutionu »

Kastivahetus tehtud, samuti vahetasin ära ka väsinud tagumise kardaaniristi. Söites on nüüd auto pire vaiksem, kadunud on kardaani kolks kohalt minnes ja käiguhoovastik sai reguleeritud ilusti täpseks. :)

Üks kehvake pilt ka, kus näha vana kasti "puhtam" (ülemine, kerepoolne) külg ja käikumineva kasti mustem külg.
Pilt
Vasta