AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas moskiito »

KarlFre kirjutas:Sain eile juba kõik korda läks -40C tosool sisse ja sai paar tiirakat juba tehtud.
meeldiv kuulda :beer
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
KarlFre
Postitusi: 47
Liitunud: 09 Mai 2014 23:58

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas KarlFre »

Vanaisa masinat käidi vaatamas nüüd lähi ajal saab värvima.
KarlFre
Postitusi: 47
Liitunud: 09 Mai 2014 23:58

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas KarlFre »

Nii vahepeal siis töö käinud selles suunas et, saaks vanaisa masina värvimisse. Uus parem esi tiib ostetud ja ukse tihendeid maha kakutud jne. Värvima peaks 20.November saama.
Teisele masinale sai väike tuunind tehtud must võre tüütas ära.
Pilt
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas mossejumal »

Mis juba läheb värvimiseks või ennem ikka keretöödesse ?
KarlFre
Postitusi: 47
Liitunud: 09 Mai 2014 23:58

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas KarlFre »

keretööd ka ikka jaa kõik korraga ikka
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas Edel »

Suunatuled on sul küll jube heledaks pleekinud.
KarlFre
Postitusi: 47
Liitunud: 09 Mai 2014 23:58

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas KarlFre »

jaa sellel olid need siis kui ostsin juba mingi hetk paneb uuemad enne maksab keretööd ja värvimise kinni :D
KarlFre
Postitusi: 47
Liitunud: 09 Mai 2014 23:58

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas KarlFre »

Tervist ! Pole siia pikka aega midagi kirjutanud, keretööd ja värvimine tänu koolile ikka veninud ja pole edasi liikunud, nüüd lõpuks sain kellegi kes nõus töö ära tegema. Aga vahepeal olen saanud ühe mootori laiali võtta, kuna minu jaoks esimene mootori lammutamine siis nüüd oleks abi ja tarkust vaja, mida vaadata ja kontrollida enne kui uuesti kokku hakkan laduma? Plaan on nii palju uusi juppe sisse laduda kui võimalik ja siis ei taha lollusest midagi õhtale keerata.

Tänud ette ära ! :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas stern100 »

No mis sind huvitab?

Alati on kergem võtta telefon ja helistada, nii palju kergem juhendada. Minu nr 56678989.

Aga mosul on kõige tähtsam et sa hülsid ilusti pidama saaksid, kui kavatsed nad välja vahetada. Kui kulumisjälgi pole, pole tarvis ka vahetada. Aga siis tuleb hülsid ära fikseerida, et nad liikuma ei hakkaks, muidu väntvõlli keerates liiguvad kolvid ülespoole ja võivad ka hülsid pesast välja tõsta, siis satub sodi ploki ja hülsitihendi vahele ning edasi vesi karterisse. Kolvisõrmed surutakse pöidlaga kuumade kolbide sisse...kolvid ja kepsud käivad niipidi koos et kepsu mummuga pool käib mootori ette poole.

Jne, ehk, helista.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Hülsse tasuks keerata üks neljandik ringi. Pikapeale kuluvad ovaalseks ja siis tasub keerata. Töö käigus kuluvad siis lõpuks jälle ümmarguseks.
No neid nõkse seal rohkemgi. Põhiline mida tasuks tähele panna,pane samamoodi kokku nagu ka lahti võtsid. :D Ära hakka midagi leiutama. Väntvõlli kanalid tasub ka oradega ja trossidega läbi kaapida,sest tagi on kogunenud kanalitesse. Mehaaniliselt eemaldamine kõige tõhusam.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta