13piisab kirjutas:
isegi kui eri margid-mudelid samal teljel on lubatud, siis ma väldiks seda eriti just vedaval sillal. Külgseinte tugevus ei pruugi eri rehvidel sama olla ning rattad hakkavad eri kiirustega käima. Pole vaja difri satelliite tarbetult "koormata".
mosu vedaval sillal on küll enamuse sõiduautodega võrreldes eriti vähe raskust, aga midagi ikka.
muide ka protirehvid on alusmaterjali läbivajumise osas küsimärk. Ma enam nelikveolisele (talvel kulgen kahesillaveoga) protti alla ei osta - ühe jooksu allapaneku järel suurenes pideva nelikveoga kulguri kütusekulu ca 10% ning ca 10Mm järel sain teada eeldatava põhjuse: 3 rehvis ei olnud naastukadu, ühelt olid pea pooled jalga lasknud. Ilmselt oli selle läbimõõt teistest erinev ning kuigi silladifrid ja keskdiffer (0,02 ühiku võrra erinevate sillaülekannete abil "eelsoojendatud" visko) lasevad ratastel kuigipalju erinevalt käia, siis mingil määral toimub ikka eri läbimõõduga ratta "lohistamine".
Täitsa võimalik. Moskvitši puhul vast eriti lugu pole,sest see auto peaks ka kõik lollused vastu pidama. Ei ole õnnestunud veel ühestki tagasillast lahti saada. Kütusekulu kohta ei oska ka öelda,sest pole võimalik nii täpselt mõõta. Selleks peaks olema siis mingi mõõtja peal aga kuidas seda mõõta,kui osa kütust mööda tagasivoolu lippab... see asi läheks juba päris teaduslikuks. Ma arvan ise,et kui kummid enam vähem mõõdulindiga üle on käidud,sarnase mustriga ,ei juhtu ka midagi hullu.
_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
