AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas partnermosse »

viirusboy kirjutas:Panin ajaviiteks mosse käima. Tooreklapp on otsad andnud. Peale tõmmates ei muutu mitte midagi, ja täiesti väljas hakkab mootor puterdama, kunis sureb. Muidu oli tore jälle vanakesega väiksed ringid teha.
Külmkäivitusabi membraan pigem läbi kui tooreklapp ise :) või vajab hoopis reguleerimist... ;) kui ikka DAAZ karburaatoriga tegemist :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

partnermosse kirjutas:
viirusboy kirjutas:Panin ajaviiteks mosse käima. Tooreklapp on otsad andnud. Peale tõmmates ei muutu mitte midagi, ja täiesti väljas hakkab mootor puterdama, kunis sureb. Muidu oli tore jälle vanakesega väiksed ringid teha.
Külmkäivitusabi membraan pigem läbi kui tooreklapp ise :) või vajab hoopis reguleerimist... ;) kui ikka DAAZ karburaatoriga tegemist :)
k126h on kolle otsas. Nimelt suvel või sügisel, kui küttefiltri umbe kiskus, sai paarsada meetrit ilma sõidetud ja siis uus pandud. Peale seda sai otsa tühikäik. Natuke nokkimist ja see tuli tagasi. Siis aga ei läinud enam pöördesse korralikuklt. Nimelt sõites madalalt kõik hea, kõrgelt katkus ja suri kätte ära. See sai ka vist korda, aga nüüd siis poob tooreklapiga. Peab vist selle käraka maha kruttima jälle ja pessu panema.. Mitte ei viitsi..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Viisin täna põrgulise jalutama. Sidur oli jälle kinni jäänud. Muidu polnud häda midagi. Ulme harjumatu, kui enamus ajast saab golfi ja volvoga liigeldud, ja siis jälle mosse sanga. Mootorimüra on ikka päris hull, rooliloks tundub jõle suur kuidagi, gaasipedaal imekerge jne. Eks taasavastamist ja rõõmu oli omajagu. Loeme hooaja alganuks. Karpa tuleb alustuseks puhtaks jja korralikult tööle saada. Siin mõni k126 spetsialist ka on?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas stern100 »

Ikka on. Esimene soovitus on see karbuss metsa visata :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas sass »

stern100 kirjutas:Ikka on. Esimene soovitus on see karbuss metsa visata :D
Nii hull see ka pole. Seadistamine üsna lihtne, töötab ka üsna kenasti ja ütleme nii, et kui 2101 karbuss ja K126 originaalis kõrvuti panna, siis K126 jõudlus on ka suurem.

Lihtne nõuanne - kõik, mis võimalik, teha puhtaks, remontkomplekt sisse (täielik) ja siis reguleerida. Kontrollida lisaõhu võimalusi ja kui kõik on kontrollitud, peaks asi töötama üsna rahuldavalt juba. :)
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Meie kohalikud varuosapoed ei taha või ei viitsi tegeleda vist selle vene jamaga. Igatahes, rem. komplekti ei ole saada. Ehk keegi pakub siin seda? Kiri ps.
Vahepeal oli mosse jälle ainus liikumisvahend. Volvol oli vaja mootorit vahetada, golf järjekordselt laenus. No ei ole enam seda mossetuhinat, mis mõned aastad tagasi. Võib öelda, et mossehaigus on otsa saanud.
Kohe läheb golf tegemisse. Kui selle aja sees volvo tembutama hakkab, liigun mossega. Muul ajal seisab niisama. Ideid ja mõtteid on ka mitmeid peast läbi käinud. Üks variantidest on peedistada mnt ametit, et uue kere selle numbritega arvele saada, ja teha omale päris uus mosse. Eks näis. 41 ootab ka millal piduriteni jõuan.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas Muhulane »

Tellisin sellisest kohast ühtteist oma autole http://www.codevaruosad.ee/kataloog/mos ... ist&part=9
Hindasid näeb siis,kui oled end kasutajaks reganud. Sealt tellisin K 126 rem.komplekti,siiani pole veel kasutusse võtnud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas Urukoer »

ka soovitan neid.
kui viitsid helistada ja suhelda (vene keeles soovitavalt ) saad ka tingida päris tublisti :)
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Jõudu kaasmaalased. Kes mossekruiisil oli, mäletab kindlasti, kuidas mingi tibi mu mossel stange kõveraks sõitis oma bemmiga. See asi on nüüd ühelpool. Kindlustus maksis autoraha ja auto jäi ka mulle. võtsid ainult ülevaatuse ära. Aga see oleks ka see kuu lõppend, niiet savi.

Vahepeal kukkusin vist kuskilt või ma ei tea mis juhtus, aga ostsin omale järgmise mosse. Ma lihtsalt pidin selle ostma, sest kahju oleks olnud sellist korralikku isendit vanaruada saata. Et siis..

..Saage tuttavaks: Tõupuhas AZLK 2140 aastast 1986.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pärineb haapsalust. Jutu järgi olla garaasiauto olnud. Viimased 2 aastat õues seisnud. Kohapeal oli vaja bensupumpa niisutada ja topkaga meelitada ja käivitus ilusti, töötab vaikselt. Koju sõites põhjagaasiga üle 80 ei saanud ja autol puudusid pidurid. Ilmselt õhk sees, sest lõpuks õrnalt hakkasid toimima.
Pilt
Pilt

Edasised plaanid: Esmalt kerge survekas, korralik sise ja välispesu, väljast kerge poleer. Näeb ära, mis masin sealt sitakihi alt välja koorub. Siis pidurid, gaasihoovastik üle vaadata ja võib ülevaatust proovida. Hiljem kerged iluravid seest ja väljast.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitus Postitas Edel »

No sul oligi aeg "põrutada" saada, viimasel paaril aastal Moskvitšid niigi tahaplaanile jäänud olid :D
Vasta