AZLK 2140 1985.a. Vix.

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas moskiito »

stern100 kirjutas:
Seenior kirjutas:Õhu probleem on täisa võimalik,parem pane termostaat enne paigaldemist potti ja pliidile ning lase kuumaks(lisaks termostaadile pane potti muidugi vett ka),siis on silmaga näha,kas toimib.

:lol :lol :lol Vabandust...aga väga hea seletus!
no siin pole midagi, kui mõtted mujal, siis võib igasugu naljakaid juhtumisi tekkida. Mul vennad remontisid mossel mootorit ning kui masina kere liiga ette kippus jääma siis vend ütsi teisele "kuule, mine ajal masin välja, segab teine siin", too vend siis istuski masinasse ja keeras isegi süütevõttit, siis taipas et kurat, mootor ju maas :lol
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Termostaat ei toiminud. Sai välja vahetatud ja nüüd asi korras.
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Sai siis ka eile ülevaatusel ära käidud. Kõik oli ok peale roolikarbi. Aga ülevaatuse läbis aga ütles et tuleks peale keerata. :auto
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas moskiito »

vix kirjutas:Sai siis ka eile ülevaatusel ära käidud. Kõik oli ok peale roolikarbi. Aga ülevaatuse läbis aga ütles et tuleks peale keerata. :auto
roolikarbiga masinatele on seaduse järgi ette nähtud loksu suurus kraadides, ju siis ÜV tegia arvas et teine liiga suur om. :auto
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

moskiito kirjutas:
vix kirjutas:Sai siis ka eile ülevaatusel ära käidud. Kõik oli ok peale roolikarbi. Aga ülevaatuse läbis aga ütles et tuleks peale keerata. :auto
roolikarbiga masinatele on seaduse järgi ette nähtud loksu suurus kraadides, ju siis ÜV tegia arvas et teine liiga suur om. :auto
No se tegelikul on suht suur pea veerand tiiru se loks.
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas moskiito »

vix kirjutas:
moskiito kirjutas:
vix kirjutas:Sai siis ka eile ülevaatusel ära käidud. Kõik oli ok peale roolikarbi. Aga ülevaatuse läbis aga ütles et tuleks peale keerata. :auto
roolikarbiga masinatele on seaduse järgi ette nähtud loksu suurus kraadides, ju siis ÜV tegia arvas et teine liiga suur om. :auto
No se tegelikul on suht suur pea veerand tiiru se loks.
siis on palju, uuri reegleid, seal täpselt kirjas mitu kraadi loks pidi olema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas: siis on palju, uuri reegleid, seal täpselt kirjas mitu kraadi loks pidi olema.
"Loks" ja "vabakäik" on rooli juures erinevad mõisted. Lokse ei tohi olla, aga vabakäik on Vene autodel juba tehasest.
Vabakäik lubatud 10 kraadi, Mossel rooliratta pöialt mõõdetuna 2,5cm. Ega tegelikult nüüd nii punkti pealt ka olema ei pea, aga veerand pööret on ammuilma liiast. Lihtsam on ülevaatusele minnes roolikarbist peale keerata niipalju kui saab. Kui ÜV läbitud, saad seda pisut "lõdvestada" (et rool kergemalt liiguks). Ise olen ÜV läbi saanud ka suurema vabakäiguga, kui ettenähtud. Kui lokse kusagil ei tuvastata, pole kellelgi midagi öelda. Ja mulle pole kordagi öeldud.
Vasta