MZMA 401 1955 Lepik

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Tore kuulda ,et haigus on jäänud välja ravimata. Aga tahaks ju näha ka teiste autode ehitusprotsessist pilte ,kuidas keegi on erinevate
sõlmede ümberehitused lahendanud.Vahest raiskad enne mitu päeva kukalt sügades,enne kui probleemile lahenduse leiad. Ise olen saanud nii mõnegi hea idee vaadates teiste töid.Siiamaale vist 2 parimat tööde kajastust sõnas
ja pildis on olnud TiitS ja empudogy,tööst pildid esimesest päevast kuni lõpptulemuseni .See on ka see põhjus miks oma pildid siia üles topin,-mõnel järgmisel hullul on ehk lihtsam oma autot ehitada. Jään lootma ,et ehk mõni ära kadunud teema tegija ikka oma pildid lõpuks avaldab.
Häid maipühi kõigile!
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

NO nii,siin piltidel on siis venest kaasaegsed kummidetailid,mis on vaid 10 kuud auto küljes olnud. ( See on piltlik õppematerjal
puust-ja punaseks neile,kes kavatsevad kaasaegseid vene tihendeid tellida ja kasutada. Olen ise ka teist korda selle reha otsa astunud,
ostsin akna tihendeid mitu tükki ka sellele praegu ehituses olevale autole. Aga oleks vist pidanud aknaaugud hoopis kleebitava klaasi jaoks
veits ümber tegema.

Pilt

Pilt

Selle bensutoru ümber oleva tihendi teen seekord parem ise kunstnahast,aga sellest kunagi hiljem, kuidas.
60 a. vana tihend on täpselt sama räbal.Siit järeldus.Vene teadlastel on õnnestunud leiutada tihendikumm mis laguneb 60 korda
kiiremini.Kummitootjate käive ja kasum kasvab seega 60 korda ja toote ära visates saab loodus 60 korda kiiremini puhtaks.
Lausa GENIAALNE.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 04:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas wax »

Sõbral seisab aidatrepil juba üle 10 aasta 1920-test pärist Michelini rehv. Aasta läbi, tuules ja lumes, pidevalt päikese käes. Ja ei ole ühtki pragu ega mõra, samas vaatad 5 aastat vanu autorehve, mõranenud nigu kurat. Tänapäeva kummidetailidesse ei panda enam nii palju kautšukit nagu vanasti, sellest ka see vahe.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
m401
Postitusi: 56
Liitunud: 13 Mai 2013 19:49
Asukoht: Tori
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas m401 »

Tere!
Minul M400 ootab oma järge...kahjuks kah enne vaja garaasiga ühelepoole saada. Hetkel info ja detailide kogumine. Mosse juba mitmed head aastat mul õues ootamas oma järge. Doonor mosse(2140) sain kah hiljuti muretsetud. Küll varsti kah rellaka käima löön!!!
Messing with my Mosse may result serious insury or death! :smokin
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Õhtast unetud, kellaaeg juba üle südaöö,aga ongi paras aeg ühele tööetapile joon alla tõmmata. Tänasega siis keevitustööd lõpetatud
armatuuri kallal. Kuna vana oli sirge plekitükk, mis mulle sugugi ei meeldinud ,siis plats puhtaks ja kogu armatuur nullist uuesti.
Ei hakanud poole tööpealt siia pilte panema,see oleks sama kui lapsest pilti teha poole tegemise pealt,-see oleks juba päris porr. Aga nüüd on ta valmis ja selline ta sai. Kellele ei meeldi, laadige kahurid ja andke tuld!
Pilt

Nädalavahetusel saunas ja pärast kolmandat õllet oli selge,et Sinna tühjadesse aukudesse tulevad siis TAVALISED mosse näidikud-
lennu kõrgus, lennu kaugus,mitu G-d kurves kerele mõjub ja pöörete lugeja-et kui üle katuse keerad, loeb ära mitu tiiru tegid jne.
Homme hakkan tegelema juhtivate töödega ,ehk siis rooliseadmete paigaldus.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 04:19, muudetud 1 kord kokku.
Aspelund
Postitusi: 32
Liitunud: 30 Mai 2014 15:03
Telefon: 5109124

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Aspelund »

Kas sõidu ajal raadio seadistuste püüdmine kaassõitja põlvede kohalt on mõistlik? Või tuleb kaugjuhtimine?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas SanderV »

kuna omanik ise tahtis ja kuna neid peab ka olema kellele eimeeldi siis ma ütlen et mulle ei meeldi :D
stiil stiiliks, isiklikult kellade asetuses on midagi imelikku...
aga see lihtsalt mu arvamus
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1582
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas partnermosse »

Kuna säärane taastamise projekt on niigi kõva, siis iga samm jadetail selle auto juures on tegelt kiitmist väärt ! Jõudu ja jaksu ning paksu rahakotti hr. Lepik ! :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Jossu »

Miks neid kellasi üldse peab olema niipalju? Cleanlook palju mahedam minumeelest. Peida kasvõi nurgaalla vms need oma õlirõhud ja naabrimuti märguse näitajad. Mida lihtsam armatuur on, seda vahvam minumeelest.
Takka sind ei kiida, Pane ikka kõvasti edasi pigem
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Tänan! Jõudu, jaksu ja raha kord on ja vahest pole,aga millest puudust ei ole veel tulnud, on jonn ja tahtmine see auto uuesti üles ehitada.
Väike selgitus armatuurist. Raadio- no ei leidnud talle paremat asukohta ja kes kordki selles autos istunud on see teab, et miski ei ole käe-
ulatusest kaugel.Roolitaga istudes kui parem käsi välja sirutada, ulatuvad sõrmed parema poole aknast välja.See auto on lihtsalt nii kitsas,
seega ei ole raadio kruttimisega probleeme.
Näidikud. Keskele sai pandud 412 klaasipuhasti mootor ja hoovastik ja see trapetsi kujuline osa keskel on õhukanal esi aknale. Muud sinna
keskele ei mahtunud,näidikud keskel oleks olnud otsapidi hoovastiku vahel.Ka rooli taga pole nad päris õieti,aga mujale nad lihtsalt ei mahtunud.
SanderV, ole hää mees ja joonista üks kena armatuur.Ainukesed tingimused on, 1 m.laja,16 cm kõrge ja keskel paneeli taga m-412 klaasipuhasti süsteem ja rooli koht peab jääma sama. Ette tänades , L.Tõnu.
Näidikutest oleks ju ikka tarvis spido,vee temp ja õli rõhk,kuna paak suht väike siis ka bensu näidik ja voltmeetri näit aitab ennetada nii mõnegi elektri jama.
Vasta