MZMA 401 1955 Lepik

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas SanderV »

viimane postitus oli mõeldud siiski fokserile mitte lepikule, isiklikult pole ka lepiku vastu midagi aga ka tema reaktsioon on veidi huvitav
Sidorov
Postitusi: 22
Liitunud: 04 Mär 2009 22:58

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Sidorov »

Hr.Lepik,M401-le paigaldati tehase poolt viimases lõpus ka M-402
mootorit.Sellel võimsus suurem,nii et ARK jaoks argument olemas.
Protsente ei viitsi arvutada.Äkki on abiks.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Just. Tore,et Sul meeles oli ja tuli ka mulle meelde üks Viljandi auto mis garantiiremonti oli läinud vanasti ja seal pandi kohe peale 402 mootor. Mees kahjuks juba lahkunud aga nii ta mulle rääkis.
Seega peaks selle
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

RAHU,AINULT RAHU ütles HR. karlson katuselt, Ja ma olen temaga täiesti samal arvamusel. Kaklus ei vii kuhugi ja see seadus- (10 20 30)
lööb kõige valusamalt just vanemate autode ehitajaid.Sellepärast ma selle totra näite tõingi,et Eestis on ehk vaid 10 autot ,mis on 401 mootoriga
ja ülejäänud peaks siis sellest seadusest johtuvalt olema ebaseaduslikud. Qlen täitsa nõus sellega,et kõige õigem oleks leida mõistusega ametnik, kes asjast aru saab ,julgeb ise otsustada ja selle 55KW lihtsalt ära vormistab.Sellise rariteetse ametniku otsinguid alustan sügisel ,kes
teab , kus sellist leida ,andke teada. 402-e mootor oli 25,7 KW, -need mootorid on veel haruldasemad kui kuuvarjutus, ma sooviks siiski 55KW. Tänane autoehitus siis sealmaal,et esitiivad peaaegu valmis ,keevitused tehtud ja koopaservad valtsitud.Eks homme saa veel veits
haamriga silutud,siis krunt selga ja saab alustada taga tiibade ehitust. :beer
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Sai paar päeva veel veidi nokitsetud nende esitiibade kallal ja eile sai ka krunt selga . Nüüd siis rõõmsalt tagatiibade kallale.

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 05:06, muudetud 1 kord kokku.
alopex
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Okt 2014 14:48

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas alopex »

Räägi, milliseid töövõtteid ja vahendeid kasutasid välimise serva valtsimiseks?
Igatahes tunduvad mõlemad tiivad üpris sarnased olema.
Tubli :-)
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas BergIE »

Minule meeldib see, et pole ühtki joonist, ega ettekirjutist. Kõik toimub peas. Teistele seda seletada ei saa. Lihtsalt ütleks nii, et Hr. Lepikul on olemas anne geomeetriast ja aksionomeetriast, ehk "kolmvaatest". Pole õrna aimugi, kas Ta neist kuulnud on, või õppinud koolis neist! See käsi ja silm, vot see tuleb "ära kindlustada"! Tean, et kõik see toimub naeratus näol ja ilma stressita : "kuidas kurat ma need paikka saan".
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Osadel inimestel on silmamõõt+ loomulik anne ja need kaks asja teevad imet. Isand Lepikul on siis sellised anded kodust kohe võtta. :D
Mingi seltskond on siis veel,kes on võimelised teiste kõrval asja ära tegema ja osad teevad jooniste järgi. Ja mõned ainult oskavad rääkida,et kuidas asi käib.Teha ei oskagi. Aga sellest pole midagi,sest hea on kui keegi kasvõi räägibki. :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Ei ole seal midagi nii keerulist. Suurele tiivakoopa kaarele sai näpits tangidega väike murdmine ette tehtud,pärast seda kerge plekilöömis
vasara ja käsialasi ( pildil ,tiiva all, laua peal) abil tasapisi valtsile nurka järjest järsemaks löödud. Plekk on 1,25 mm. Nurk ei ole päris 90
kraadi löödud ,vaid on jäetud veidi allapoole luipa,siis ei kogune sõidu aeg sinna pori. Plekk on suht pehme,annab terve tiivakaare ilma sisse-
lõigeteta ära venitada. Tiiva nurkades aga kus plekk oleks vaja kokku lüia,läksin lihtsama vastupanu teed ja tegin 3 sm. järel kolmnurksed sisselõiked ,mis pärast valtsimist kokku keevitasin.
Eks selle töö juures vist kõige raskem ongi teise tiiva tegemine, peab ta ju tulema samasugune ,ainult et, -peegelpildis,siis on seda ümber auto käimist ja mõõtmist küllaga. Ja aus ülestunnistus,mul on 2 eelist ka. Olen kunagi õppinud rätsepaks,sealjuures ka rõivaste modelleerimist,teine eelis on ehk geenidest - mu isa on 30-40 aastat autosid sirgeks löönud ,eks seda vaadates jäi mulle ka midagi külge. :D
Ja mulle lihtsalt meeldib midagi restaureerida, või mõnest romust mosse ehitada. :beer
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Rätsepast plekilõikaja,see ei kõla üldse pahasti. :)
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta