Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 17 Sept 2019 07:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 21:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 638
Asukoht: Lasnamäe
Kuna ca aasta pärast on load käes ning igapäeva sõitudeks autot vaja,siis käis korra läbi ka mosse. Kuid selle vahega,et sellele panna nt BMW tehnika. Mis mootori saaks legaalselt peale panna ning kui palju ümbertegemist vajaks? Samuti võib igasugu tehnilisi lahendusi jagada :) e30 1.6 või 1.8 mootor pidevat sobima ilma suurema vaevata. Peast käis korraks ka lahendus:bemmi 1.6 või 1.8, BMW/Lada 5-käiguline kast ja Hiace sild.

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 21:49 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
Mis sellel bemmi kastil siis viga,et see ei sobi?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 21:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 638
Asukoht: Lasnamäe
Urukoer kirjutas:
Mis sellel bemmi kastil siis viga,et see ei sobi?

Sobib sobib. Lihtsalt uurin erinevaid lahendusi :)

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 22:15 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 340
Mis mosse enda tehnikal viga on, et igapäevasõitudeks kohe "bemmi" mootorit sinna vaja panna on?

_________________
AZLK 426(427) 1973


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 22:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2030
Asukoht: Tallinn
Osta bee-mee-wee ja naudi sõitu, mis sa sellest mossest solkima hakkad... :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3744
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Legaalseks sa seda asja väga lihtsalt ei saa. Bmw 1,6 isegi liiga võimas...arvesta. 30% võimsama mootori võid panna, et asi seaduslik oleks ja arkis läbi läheks.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 67 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 23:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 638
Asukoht: Lasnamäe
stern100 kirjutas:
Legaalseks sa seda asja väga lihtsalt ei saa. Bmw 1,6 isegi liiga võimas...arvesta. 30% võimsama mootori võid panna, et asi seaduslik oleks ja arkis läbi läheks.

Vanakooli karpaga 1.6 peaks iseenesest seaduse piiridesse jääda?

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 03 Dets 2015 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Ma endaarust kirjutasin siia pika vastuse aga ma ei tea kuhu see kadus.

Mootori vahetuseks peab olemas sul korralik garaaz koos korralike tööriistatega, ning suhteliselt palju vaba aega ja raha. Lõpuks on sul auto millel on kõiksugused abisüsteemid mis ei ole mõeldud selle mootoriga töötamiseks ja vead hakkavad sul kasutamise käigus järjest avalduma ja siis on vaja pidevalt sättida ja parandada igasuguseid lahendusi (usu mind mul on Nissani-Uazi kompott millega esimesed 5 korda vähemalt tulin köie otsas koju :D ) Talvel sõites hakakb sul Mosse ikkagi roostetama mis siis et tal BMW mootor on. Lisaks ei saa sa legaalselt ÜV-l käia.

See BMW osta endale igapäevaautoks (odavam ja töökindlam) ja sellise Mosse võid endale hobiautoks ehitada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 04 Dets 2015 09:15 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1803
Asukoht: Linnuvabrik
Igapäevaauto mõte on ikka see, et viib punktist A punkti B ilma probleemideta. Hea, kui võimalikult odavalt ja ka ülalpidamine oleks võimalikult odav ning lihtne, et saaks pühendada oma aja ja raha hobiautole. Aga sa tahad igapäevaautost kohe projektika teha. Soovitan osta lihtsalt mingi auto ja sõita, mitte hakata seda kapitaalselt ümber ehitama. :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 04 Dets 2015 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1127
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Mõte tore ja hea, aga miks just BMW? Ei ole need 1,6 ja 1,8 sugugi säästlikumad-mõistlikumad, kui korralik 412 mootor. Lisaks ei ole see E30 pealt nii lihtsalt ümber tõstetav, nagu enamik arvab... Sillatala jääb kogu täiega ette, karteri paun M10 ja M40 mootoritel ees, 412 mootoril teatavasti taga. Kumba ümber teha, kas sillatala või karterit? Alustuseks peaks piisav probleem olema. BMW mootorid on sama sarnased 412 mootorile, nagu tolle ajastu päris mitmed rida 4 mootorid (Mercedes jt). PS. BMW M10 karburaatoriga variant on täielik õnnetus, seda pole mõtet isegi möelda, et see sinna mosse mootori asemele panna...

Kui mosset üldse kaaluda igapäevaseks kasutamiseks, siis kindlasti tuleb sinna leida 3,9 ülekanne SL-i alt, käigukast uuema IŽ tüüpi masina küljest, mis on viiekäiguline (venest ehk saab, kui hästi otsida) või siis kasutada vaheplaati ja mõnda muud viiekäigulist kasti (a.la Lada, Sierra vms). Lada kast suhteliselt kallis ja mõttetu, parem siis juba korralik Fordi oma või BMW/Opeli alt Getrag.

Mootor korda teha (vajadusel suurem kolvi-hülsigrupp), plokikaas viisakaks teha, pritse peale, ajuks MS ja tuld. Kui ükskord selle valmis saad, siis igapäevasõitudeks seda ikka ei kasuta...

Soovitan sama, mis wax. Igapäevaauto olgu vastavalt rahakotile muretu masin, millega lihtsalt sõita (a.la Astra/Vectra, Golf, E36, E46, Corolla vms).


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7