Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Nov 2019 14:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12 Juun 2016 18:23 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Ei saa jälile, milles asi: Mosse 408 ie daaz garburaatoriga liigub edasi ainult toorega, mäest üles (8% tõus) läks hädaga 1käiguga. Külmalt käivitamisel on huvitav, et mootor võtab perioodiliselt tuurid üles ja siis hakkavad pöörded langema kuni väljasuremiseni. Pöörded saab üles jälle kui gaasipedaaliga ikka kiiresti elu eest sõtkuda. Natuke paremaks läheb, kui kütuse tase maksimaalselt kõrgeks reguleerida, aga minek ikka jõuetu. Soojalt aeglaselt gaasi vajutades poob vahepeal kinni ka. Uus jagaja, süütepool, küünlad ja küünlajuhtmed paigaldatud. Düüsid, nõelklapp vahetatud, pumba membraan vahetatud (3-kordne Volga membraanist lõigatud). Samuti vahetatud karbussil mõlemad membraanid. Kas võib olla, et kusagilt lekib õhku? Samas tean, et paak on seest üsna sodine, kas paagis oleva filtri ummistumine võib auto jõuetuks teha?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Juun 2016 18:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Vaata, kas karburaatoril nõelklapp peab, võimalik, et see ei pruugi pidada (sel juhul peaks soojalt käivitamine raskendatud olema), need praegu poes müüdavad ei taha alati pidada. Teine valik võib olla, et tõmbab kusagilt (karba ja kolle vahelt) õhku vahele. Või mõlemad vead. Tundub toitesüsteemi viga olema.
Mida keegi veel välja pakub?

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Juun 2016 20:12 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Soojalt käivitub hästi, nõelklapp peaks seega pidama? Kuna mootor on kunagi külma saanud, (tosool satub õli sisse), siis äkki sisselaskekollektori ja ploki vahel pragu? Kuidas üldse õhuleket kindlaks teha?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Juun 2016 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Mõõda esmalt silindrite surved ära,siis saab uusi järeldusi teha.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Juun 2016 23:35 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Surve kohapealt mõtlen, et kui kolvirõngad nii kulunud, et autol jõudu pole, kas ei peaks tagant siis sinist tossu ajama?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juun 2016 11:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Mossevana kirjutas:
Surve kohapealt mõtlen, et kui kolvirõngad nii kulunud, et autol jõudu pole, kas ei peaks tagant siis sinist tossu ajama?

mitte alati, kui surverõngad kulunud ja õlirõngas on korras, siis ei tule kuskilt sinist suitsu, pigem tekkib karterisse tavapärasest suurem rõhk.
Sinu kirjeldatud viga peaks põhjustama liigne õhk mida mootor kuskilt juurde ahmib või siis süütemäng jukerdab, kuid vahel on minule endale jäänud see samuti mõistatuseks.
Alustuseks mõõda surve silindrites ära ning kui seal enam vähem ühtlane kõigil, nii pluss-miinus 0,2-0,3 pügalat ja ülevalpool 7,5BAR (selle rõhuga mootor peaks veel töötama piisavalt korralikult aga viitab remondi vajadusele), siis need on ok ning järgmisena vaata süütemäng üle, vaheta näiteks korras jagaja ja süütepooli vastu.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juun 2016 13:44 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Ma lähen üritan siis kusagil survet mõõta, endal vastavat aparaati pole. Ehk selgub midagi!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Juun 2016 10:17 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Nii, surved olid head: 7,7 kolmel silindril ja 7,6 ühel, seega pean põhjalikumalt ilmselt karbussi süvenema. Vahetasin ära õhufiltri ja karpa vahelise tihendi, avastasin sealt lekke, kui lasin õhufiltri alla spreid (engine cleaner). Mootori pöörded kohe langesid spreid lastes, seega õhupragu olemas. Eelmine omanik oli pannud sinna sisekummist lõigatud õhukese tihendi, mis ajaga ära väsinud. Uus orig tihend oli hoopes paksem ja tõhusam, autol minek paranes märgatavalt aga toores peab endiselt kolmandiku jagu peal olema, et jõudu jätkuks. Milles veel asi võib olla? Plaanin vahetada karpal kõik neli tihendit ära, eks siis näis. Mida veel võiks proovida-uurida-teha, kui karpa nagunii lahti võetud? Kas klappide reguleerimine mõjutab ka auto veojõudu näiteks?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Juun 2016 10:42 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
vaata ,et karpa ühenduspinnad sirged oleksid. muidu pole tihendi vahetamisest kasu,võtab ikka õhku lisaks


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Juun 2016 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Õhufiltri ja karba vaheline tihedus mootori töö kvaliteedis suurt rolli ei mängi, aga sealt edasi silindrite suunas küll. Võid proovida ka ilma õhufiltrita sõita, ehk käib "grammi võrra" paremini, õhuvõtus takistust enam ju pole, aga tagumikuga vaevalt erinevust tunned, rohkem paeluvad meeli kapoti alt kiirendamisel kostuv tavapäraselt jämedam hääl :D Tähtsamad kohad, mis "pidada" võiksid, on ikka karburaatori pooled ja kollektori ühendus.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7