Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 30 Nov 2020 11:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Sedasi bensukulu suuremaks ei lähe? Otsin pigem ökonoomsust, mitte võimsust.

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 23:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
Oliver kirjutas:
Tervist!

Mudeliks 1976. aasta Azlk 2140 ja mureks on karbuss. Külmalt töötab halvasti ja puterdab. Puhastus ei aita. Räägitakse ikka, et siksi karbuss pidi parem olema, aga samas ka kuulnud, et pigem vana karbuss korda teha. Hetkel on peal K-126Б karbuss. Kas on mõtet peale aretada siksi WEBERI karbuss või vana korda teha ja paika sättida? Ehk targemas mossemehed oskavad rääkida ja õpetada :)

Leidsin Sulle venekeelse teksti selle K-126Б kohta mis on veoauto GAZ 53 oma http://avtomobil-1.ru/karbyurator-k-126b.html
moskvichi oma on paraku K-126H ja sellest ka düüsid sees suured sul kuna veokat peaks see karpa liigutama

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
K-126H karpa düüsid on: 1 kamber kütus 185 õhk 230 , 2 kamber kütus 250 ja õhk 310

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 23:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
partnermosse kirjutas:
Oliver kirjutas:
Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D

Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...

See mida lugesid on paraku DAAZ karburaatori andmed aga mitte K-126 tüübi omad

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 29 Juun 2016 19:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
milliseid düüse ma siis kasutama peaksin? 1 kamber õhk 230 bents 125, 2 kamber õhk 320 bents 250 jääb seljuhul ju paljuks.

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 29 Juun 2016 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
Oliver kirjutas:
milliseid düüse ma siis kasutama peaksin? 1 kamber õhk 230 bents 125, 2 kamber õhk 320 bents 250 jääb seljuhul ju paljuks.

Kui sul karpa K-126, siis kirjutasin originaal mõõdud sulle eraldi paar postitust varem ! Need mõõdud tehasest pantavad. Ja lõppudelõpuks ise otsustad, mida ja kuidas teed, kas originaaliks või katsetad edasi kuidas "õhu" peal sõita....

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 29 Juun 2016 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Düüse vahetades nägin juba silmaga ära, et vanad düüsid olid tunduvalt väiksemad. Võimalik, et vana omanik on väiksemad düüsid sisse pannud. Tahaks bensukulu ikka väiksena hoida.

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 30 Juun 2016 10:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
Oliver kirjutas:
Düüse vahetades nägin juba silmaga ära, et vanad düüsid olid tunduvalt väiksemad. Võimalik, et vana omanik on väiksemad düüsid sisse pannud. Tahaks bensukulu ikka väiksena hoida.

Karburaator K-126 puhul peavad syyted,klapid karpa väga hästi sätitud olema, et ökonoomiat saada....

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 30 Juun 2016 13:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1133
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Ja düüse ei vahetata oma äranägemise järgi suuremaks-väiksemaks. Üsna ideaalselt töötab see, mis tehas on ette näinud. See tähendabki seda, et paned need düüsid sisse, mis remontkomplektis on (juhul kui on tegu õige remontkomplektiga). Ökonoomsus saavutatakse õige seguga, mitte lahja ega rikka seguga. Õige pisut saab tänasel päeval teda ökonoomsemaks küll lahjema seguga, aga pole mötet hakata taga ajama ulmelist ökonoomsust Moskvichist. Tegu ei ole ju igapäevasõidukiga ja karburaator on vaid üks osa mitmest, mis tagab ökonoomsuse.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 30 Juun 2016 14:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Mina seda karbussi värki väga ei jaga. Need numbrid tundusid suuremad kui need, mida teistest postitustest lugenud olen, sp tekkis küsimus, et kas ikka sobivad. Remontkomplekti karbi peal oli kirjas k126h, järelikult peaks olema selle oma.

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7