Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Nov 2019 22:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15 Juun 2016 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3758
Asukoht: Läänemaa, Palivere
7 suts vähe kah aga kui kõik ühesugused, las nad olla. On sul 92 või 76 bensu mootor? Mootorinumbri juurest vaata ega D tähte ei ole. Need ongi gramm lahjemad ka kui 92 bensu omad. Ja kui ühtlaselt käib aga jõudu ei ole siis anna aga mootorile benssu juurde ja peab käima. Ehk vaata karpa üle.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 68 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Juun 2016 18:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Edel kirjutas:
Õhufiltri ja karba vaheline tihedus mootori töö kvaliteedis suurt rolli ei mängi, aga sealt edasi silindrite suunas küll. Võid proovida ka ilma õhufiltrita sõita, ehk käib "grammi võrra" paremini, õhuvõtus takistust enam ju pole, aga tagumikuga vaevalt erinevust tunned, rohkem paeluvad meeli kapoti alt kiirendamisel kostuv tavapäraselt jämedam hääl :D Tähtsamad kohad, mis "pidada" võiksid, on ikka karburaatori pooled ja kollektori ühendus.

ee see piirkon on ikkagi ülioluline, väiksemgi lisaõhk mitte õigest kohast, mõjutab mootori tööd tublisti. Kui saab lisaõhku enne karpat on asi korras aga kui peale karpa lõõre, siis on asi pahasti, see piirkond peab olema täiesti hermeetiline.

See mis mootor on, saab teada ainult siis kui kaan maha võtta sest kui keegi on varem remontinud, siis ei tea kunagi mis sees võib olla. see tähis mootori plokkil ei oma ammu mingit tähendust :)

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Juun 2016 21:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
moskiito kirjutas:
Edel kirjutas:
Õhufiltri ja karba vaheline tihedus mootori töö kvaliteedis suurt rolli ei mängi, aga sealt edasi silindrite suunas küll. Võid proovida ka ilma õhufiltrita sõita, ehk käib "grammi võrra" paremini, õhuvõtus takistust enam ju pole, aga tagumikuga vaevalt erinevust tunned, rohkem paeluvad meeli kapoti alt kiirendamisel kostuv tavapäraselt jämedam hääl :D Tähtsamad kohad, mis "pidada" võiksid, on ikka karburaatori pooled ja kollektori ühendus.

Kui saab lisaõhku enne karpat on asi korras

Jah sellest jutt oligi. Võib kasvõi ilma filtrita töödata, mootori tööd suurt ei mõjuta, ainult tolmu jms tõmbab isukalt sisse.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 21 Juun 2016 19:43 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Sättisin tühikäigu pöördeid madalamaks ja süütemomenti natuke varajasemaks, nüüd on kohaltminek parem. Mis aga huvitav on, et alates kolmandast käigust jõud ikka puudu. Hakkasin kahtlustama jagaja vaakumregulaatorit ja uurisin seda peenikest vasktoru karpa ja jagaja vahel. Karpapoolne ots oli suletud mingi läbipaistva kummi või silikooni taolise ollusega. Kiskusin selle ära, arvan, et tegin õieti, muidu ju hõrendust seal torus ei teki? Kuna jõud kaob just kõrgemate käikude puhul, kas see ei võiks viidata karpa teise lõõri probleemidele. Düüs muidu ilusti läbi puhutud. Kuidas kontrollida kas jagaja vaakum töötab? See peaks ju suurematel pööretel kiskuma süüdet varajasemaks, võib olla selle vea tõttu jõud läind?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 21 Juun 2016 22:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Vaakumit kõige lihtsam kontrollida on toruots lõuge vahele võtta ja imeda, samal ajal vaatad,kas jagaja plaat liigub.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 22 Juun 2016 10:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1452
Asukoht: Viljandimaa
Tere!
Kunagi oli ühel GAZ-51-l selline viga,et nokkvõlli tekstoliithammasrattal oli südamik lahti tulnud...ja too mootor oli ka maru jõuetu. Tühikäigul käis nagu kell aga kui gaasi andsid,ei jõudnud edasi minna. Kuidas sellega lood olla võiks?

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 22 Juun 2016 14:36 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Mine seda tekstoliiti tea...jätan selle uurimise viimaseks asjaks, kui miski muu ei aita. Mul igatahes gaasi andes kohalt läheb ehk siis esialgu ei kahtlustaks seda. Vaatan jagaja vaakumi üle, ja panen teise lõõri suurema düüsi, äkki selgub midagi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 03 Juul 2016 22:06 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Mossevana on siin oma karpaga mässanud ja selliste tulemustega: Suurem düüs teise lõõri tegi kohapealt mineku üllatuslikult kõvasti ergsamaks (kuigi siis peaks ju ainult esimene lõõr töötama?) Vahepeal määrisin silikooniga karpa tihendid väljaspoolt üle, samuti avastasin bensiinilekke kiirenduspumba membraani ja tema kaane vahelt. Ok see tegi kohaltmineku ja "gaaspõhjas" rezhiimi korda, aga mingi kala on ikka vahepeal sees: enne teise lõõri avanemist poob pöörded kinni, nagu ei saaks bensiini kätte. Mida seal annaks teha? Mingi üleminekurezhiimi-düüs umbes?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 24 Juul 2016 23:54 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Annan teada arengutest seoses karpateemaga: vahepeal puurisin (olles sügavas meeleheites) esimese lõõri kütusedüüsi 1mm puuriga läbi, sain tulemuseks korraliku kiirendusega:) ja ühtlase karpatööga auto. Bensiini hakkas muidugi kuluma 20l sajale! Seega asun otsima õiget düüsi. Esimeseks katsetuseks vahetasin teise ja esimese lõõri kütusedüüsid ära (kuna teise lõõri düüs oli ikkagi alla 1mm). Praeguseks olen jõudnud järeldusele, et ilmselt on karpa kanalid mingist sodist, mida välja ei õnnestu puhuda, ahenenud ja seetõttu ongi vaja suuremat düüsi. 115 ja 120 on selle karpa jaoks liiga väikesed. Küsimus on veel ainult selles, kuidas peaks muutuma (ja kas üldse) õhudüüside avad erinevaid kütusedüüse proovides?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Juul 2016 12:41 

Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Postitusi: 11
Tere!
Võib-olla emulsioonitorud üle vaadata? Need käivad sealt ju välja.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7