AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No nii,suured sõidud tehtud. Ei mingeid jamasid. Niipalju oli,et Vissuverest ära sõites esimesel õhtal asfaldile jõudes oli elektrijuhtme kärsahais üleval. Jätsin auto seisma aga ei midagi. Jõudsin järeldusele,et keegi põletas juhtmeid...
Kokku sai uratud 350 km. kokku. Ilm oli soe ,isegi liiga. Talupoeg pole veel suveajale üle läinud.... :)
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Mingi aeg tagasi sai lubatud vastata küsimusele,et kuhu see 6 mm. polt siis läheb,et käsipiduri tööle saaks.
Siin see koht on:

Pilt

Olen aastaid juba seda nõksu kasutanud ja pole häda olnud. Ei ole see polt alla kukkunud ega midagi. Seisab küll. Mina seda välja mõelnud pole,Valgel Varesel oli nii tehtud ja arvasin selle nõksu hea küll olevat.
Võiks sinna ka keevitusega midagi lisada aga ka nii saama.
Seda vaja siis teha,kui klotsid,trumlid kulunud,eksentrik põja keeratud jne.... ja enam käsipidurit tööle ei saa.

T.

Loe ka:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid397136
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas MAZ »

Kulunud ekstsentrikud pole ainult mossede probleem. Paljudel vanematel lääne autodel,millel trummelpidurid kipub sama viga olema.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

MAZ kirjutas:Kulunud ekstsentrikud pole ainult mossede probleem. Paljudel vanematel lääne autodel,millel trummelpidurid kipub sama viga olema.
Just ja uuematel autodel on seal neid lupstükke rohkem kui Mossel. Ja kui seal midagi lendab siis on veski mutreid täis. Omal kogemus LT-28 D kaubikuga. Lendas vahelatt alla ja kõik jupid olid peale pikka sõitu üsna ümmargused.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
ik260
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Apr 2013 10:46
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas ik260 »

Ainult üks küsimus. Miks Sul masinatel veermik nii rimakas on, et alati leiutamine peab kaasas käima? :D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

ik260 kirjutas:Ainult üks küsimus. Miks Sul masinatel veermik nii rimakas on, et alati leiutamine peab kaasas käima? :D
Ma ütleks nii,et minu autode veermikud on piisavalt head. TÜV on isegi seda kinnitanud. :D
Ma saaks ka hakkama täiesti uute osade paigutamisel oma autodele aga see ei paku pinget. Seda oskavad kõik...... ja pealegi poleks see üldse mõtekas. :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Õhtust!

Täna siis märkasin,et soendusradika alt tilgub midagi. Ikka laskis see radikas peale tinutamist tosooli läbi,sest lõhn oli ka talvel vahest üleval. Tuleb siis millalgi ikka maha võtta enne külmi ja asi üle kontrollida. Ju siis kuskilt ikka mingi aeg laseb läbi. Vana asi siis.
Sai korra Tartus käidud ja seal kandis nii head teed,et avastasin,et auto pisut jõnksutab. Nagu küünal puterdaks vahest.... ju siis ikka mõni pihusti pole korras. Samas nüüd jälle töötab,ei midagi. Võibolla küttest oleneb,ei mõista midagi öelda. Kohapeal ka tuure üleval hoides vahest mootor väristab... kas tõesti pihusti puterdab või on see pumba viga. Ei ole sellist häda kunagi teistel mootoritel olnud. Muidu mootor ei tossa. Võibolla peaksin millalgi vea kordumisel pihustid maha võtma ja otsima vigast pihustit.

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Piktor
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juul 2016 16:47
Asukoht: Viljandi

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Piktor »

Sina siis olidki järve otsas premiumis kapott püsti?
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Piktor kirjutas:Sina siis olidki järve otsas premiumis kapott püsti?
Kunas? Kus? Ilmselt oli see keegi teine,pole seal tanklas ammu käinud.Kui mõtled Viljandit.

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Piktor
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juul 2016 16:47
Asukoht: Viljandi

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Piktor »

Too sama päeva õhtul. Pole ennem näinud säänset mosset liikvel...
Vasta