TÜ - tehnoülevaatus

Üldised probleemid mossega
Vasta
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas mario »

liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.
Andreeez
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Asukoht: Tartumaa, Kärevere

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Andreeez »

mario kirjutas:liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.
Vist jah sutsu palju saab peale :) Võtsin karpa lahti, esimese kambri düüsid,algab jagaja poolt oli 107 ja teine 162, auto läbis viimati TÜ 2007.eks ma lappan neid materjale siin läbi ja õppin :) muid probleeme polnud, ülejäänu oli kommikas. Teist kambrit ei tea, pole nii sisse süvenenud, aga pealmised düüsid olid mõlemad 170. Hapniku näitu kahjuks ei tea ega oska öelda! Muidu jooksis 130 välja, liiklus hakkas segama:) Aga mootor suht tõmbleb tühikäigul!
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tere!
No loe alustuseks seda:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32912

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas sass »

Tühikäiku mõjutavad ülesloetud düüsid vähe. Kui CO on madal, siis HC on kõrge - segukruvi tuleb pisut keerata. Oma masinatel on tavaliselt CO jäänud 3% peale ja HC on täpselt ära mahtunud sellisel juhul. Olen ka läinud ülevaatusele analoogse masinaga, HC küll nii kõrge ei olnud, aga oli üle limiidi. CO oli samuti 0,8-0,9. Keerasin segukruvi ja läks paika.

Pidurid reguleeri paika ja kontrolli, kas õhk väljas ja silindrid töötavad ilusti.
Viimati muutis sass, 04 Sept 2016 11:13, muudetud 1 kord kokku.
Andreeez
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Asukoht: Tartumaa, Kärevere

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Andreeez »

Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas partnermosse »

Andreeez kirjutas:Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)
Kui DAAZ karpa segusiiber reguleerimata, siis võid jäädagi kruvisid keerama.Pane pilt oma karpast üles, kamba peale saame margi ka teada :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Edel »

DAAZ-2140?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas partnermosse »

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Andreeez
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Asukoht: Tartumaa, Kärevere

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Andreeez »

Ma ise ka kaldun arvama et 2105- 2107 oma, Googeldades andis jah sama karpa mis autol peal.
Vasta