Oiiii Sm. Lepik... see oli nüüd küll väga vinge leid 
 
 
Mina isiklikult küll ei ütleks, et autod sarnased on. Samas peab aga mainima, et tulevad meelde kohe kõik probleemid, mis mul Mosse ja BMW omavahel liitmisel tekkisid. Kui oleks kergemat vastupanu läinud, siis oleks ka minu masin selline olnud. Nüüd vähemalt hea vaadata, et suurem vaev tasus end ära... 
 
Põhiline põhjus, kust suured erinevused sisse tulevad, on KATUS. Moskvichi katust ei ole antud masinal muudetud ja selleks, et Mosse kere peale sobiks, on esiots jube pikaks venitatud. Sellega on veel üks suur jama, mida arvatavasti keegi teis ei märganud. Vaadake, kus asub rool... Praktiliselt vastu esiklaasi. Minu lahendus sellisele idiootsusele oli katuse pikendamine! Antud masinal venivad ka esitiivad koledalt ette! Põhjus väga lihtne - BMW radikas on lihtsalt nii kaugel ees, et tiivad saavad enne otsa. Arvatavasti on seal ka õhupuhasti muutmata. Minu muutsin BMW esiotsa, radikas liikus mootorile lähemale ja originaalse õhupuhastusfiltri viskasin minema. Muidu aga on igati tore vaadata, mida kõike ühest "eeslist" ehitada annab! 
Tänud Mario! 
