Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Sept 2019 05:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 30 Mai 2017 19:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Edel kirjutas:
Sattus kätte näidikuplokk http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/110016589 Oleks nagu varasema mudeli oma, aga spidol puuduvad käikude kriipsud. Taga valmistamise aeg 02.1981a. Mingi üleminek vanalt uuele? Selline siis tavaline vanem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 ja selline uuem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21536977
Ma ei ole 2140 varem nagu täheldanud sellise sihverplaadiga spidot, kuigi kõik muu viitab just sellele mudelile. Mäletan, et kunagi ammu mingi 25+ aastat tagasi sattus ka mulle üks analoogne näidikuplokk kätte, millel sammuti puudusid käikude kriipsud. Too oli hoopis GAZ M1 pealt, mis sellel mudelil algupäraselt ei ole olnud.


Minu kunagisel 1976a 2140nel spidoblokil olid need kriipsud samamoodi puudu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 31 Mai 2017 10:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Postitusi: 165
Asukoht: Kiili
Mõned esimeste 2140de edevad eripärad.
Sumpsi kolmas pütt ja kroomitud summutiots:
Pilt
Spetsiifiline 2140 uksepeegel:
Pilt

_________________
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 01 Juun 2017 20:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1707
Asukoht: Jüri,Harjumaa
hamada kirjutas:
Mõned esimeste 2140de edevad eripärad.
Sumpsi kolmas pütt ja kroomitud summutiots:
Pilt

Jah ka mõni kataloog näitab kolmandat pütti http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/86889131 Ilmselt jõudis see vähestele isenditele, nagu ka tulede pesurid jms.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 01 Juun 2017 22:59 

Liitunud: 29 Mai 2016 21:26
Postitusi: 16
Edel kirjutas:
Sattus kätte näidikuplokk http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/110016589 Oleks nagu varasema mudeli oma, aga spidol puuduvad käikude kriipsud. Taga valmistamise aeg 02.1981a. Mingi üleminek vanalt uuele? Selline siis tavaline vanem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 ja selline uuem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21536977
Ma ei ole 2140 varem nagu täheldanud sellise sihverplaadiga spidot, kuigi kõik muu viitab just sellele mudelile. Mäletan, et kunagi ammu mingi 25+ aastat tagasi sattus ka mulle üks analoogne näidikuplokk kätte, millel sammuti puudusid käikude kriipsud. Too oli hoopis GAZ M1 pealt, mis sellel mudelil algupäraselt ei ole olnud.



Kas see käigukriipsudeta blokk ei või pärineda Armeenlaste kättemaksu ehk JerAZi pealt? See kasutas ju ka 2140 näidikuid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 01 Juun 2017 23:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 840
Asukoht: Muhu saar
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pluss veel ingliskeelsed priboorid,kus ka käigukriipsud spidokal.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 02 Juun 2017 11:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Idee poolest on käigukriipsudega kellad 412 mootoriga isendile ja ilma kriipsudeta 408-2138 omad,lisaks veel Raf-977 ja Jeraz-id.Aga nõukogude tööstusesüsteemi eripärade tõttu on ei sattunud need alati õigetele mudelitele.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 03 Juun 2017 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1707
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Seenior kirjutas:
Idee poolest on käigukriipsudega kellad 412 mootoriga isendile ja ilma kriipsudeta 408-2138 omad,lisaks veel Raf-977 ja Jeraz-id.Aga nõukogude tööstusesüsteemi eripärade tõttu on ei sattunud need alati õigetele mudelitele.


Olen vaadanud ja mõelnud, milleks vanematel 2140 plokkidel on kriipsud pikalt venitatud. Pilt ka juurde http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 Viirgude alumine serv kas: 1) on 408 mootoriga isendite max kiirused, või: 2) kriipsude vahemik on ebasoovitatav või ebaökonoomne (nagunii :D ) ala.
Kes on 408 mootoriga isendiga, millel on tahho peale intstallitud, sõitnud ja sealt näitusid vaadanud, klapivad esimene käik umbes 32km/h, teine 59-60 ja kolmas umbes 87? Arvestades 408 mootori max võimsuse pöörlemissagedust 4750, et mida kiirusenäidik nendel pööretel näitab?

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 30 Aug 2017 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Postitusi: 165
Asukoht: Kiili
Mõningatel esimestel 2140-netel oli veel üks huvitav eripära, nimelt pealtpoolt tekstiiliga kaetud istmed.
Minu teada tehti neid nelja erinevat värvi: hall, roheline, oranž ja punane.
Pilt

_________________
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 10 Jaan 2018 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 95
Asukoht: Tartu
Kuna mul on üks 2140, mis on jube kahtlane, siis küsiks, et kas sellised istmed võivad olla originaalid? Kahtlane isend, mõned elite tunnused, aga puudu C piilari tuled.
Pilt
Pilt

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Esimesed 2140'd
PostitusPostitatud: 10 Jaan 2018 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Postitusi: 165
Asukoht: Kiili
Oliver kirjutas:
Kuna mul on üks 2140, mis on jube kahtlane, siis küsiks, et kas sellised istmed võivad olla originaalid? Kahtlane isend, mõned elite tunnused, aga puudu C piilari tuled.

Kummalised istmed. Lõiked ei sobi 2140ne omadega üldse kokku. Kui vaadata esiistmete taguseid, siis ise tehtud nad ka ei
saa vist olla (ähmaselt paistavad sulatustehnikas triibud) Lõigete poolest oleks nagu Luxi omad, aga peatoed on puudu???
Pildil 2140 ja luxi lõigete erinevused.
Pilt

_________________
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7