Seenior kirjutas:
Idee poolest on käigukriipsudega kellad 412 mootoriga isendile ja ilma kriipsudeta 408-2138 omad,lisaks veel Raf-977 ja Jeraz-id.Aga nõukogude tööstusesüsteemi eripärade tõttu on ei sattunud need alati õigetele mudelitele.
Olen vaadanud ja mõelnud, milleks vanematel 2140 plokkidel on kriipsud pikalt venitatud. Pilt ka juurde
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 Viirgude alumine serv kas: 1) on 408 mootoriga isendite max kiirused, või: 2) kriipsude vahemik on ebasoovitatav või ebaökonoomne (nagunii

) ala.
Kes on 408 mootoriga isendiga, millel on tahho peale intstallitud, sõitnud ja sealt näitusid vaadanud, klapivad esimene käik umbes 32km/h, teine 59-60 ja kolmas umbes 87? Arvestades 408 mootori max võimsuse pöörlemissagedust 4750, et mida kiirusenäidik nendel pööretel näitab?