Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Sept 2020 16:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 21 Okt 2017 01:07 

Liitunud: 25 Sept 2017 12:31
Postitusi: 27
ei ole teistel M426 selliseid lisasi märganud. samas ei tundu et oleks kellegi enda tehtud need või on???
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 21 Okt 2017 21:28 

Liitunud: 25 Sept 2017 12:31
Postitusi: 27
Auto on esimest korda tõstukil ja üllatus oli suur, sest põhi ei olegi mädanenud. Ainult bensiinipaagist tahapoole on läbi kõik. Olin jõudnud osta autole uue põhja ja poolraamid alla, kuid neid polegi vaja.
Kui nüüd veel uue taga paneeli saaks kuskilt, siis oleks lootus, et see auto taastamine ei lähekski nii valusalt ja vastu voolu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 22 Okt 2017 03:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3818
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Sellele mudelile sa uut tagapaneeli küll ei saa. Mina tegin 426-le selle osa 412 tagapaneelist, alumine ots ju peaaegu sama, mis stangeni või stangest allapoole jääb.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 2125 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 86 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 29 Okt 2017 17:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
Nii olen siiani asja vaid seinalehe lugejana vaadanud aga ma ei saa päris Mareku arvamusega olla nõus.

Kui vaadata kuidas see lisaluuk on tehtud siis ei ütleks küll,et seda on keegi oma värkstoas nikerdanud. Liiga hea ja kvaliteetne töö ning selgelt painutus pinki kasutatud. Küll aga tekkis mõte,et järsku on tegu endise medistsiini või muu eriotstarbelise kerega?
Ma ei ole teemat päris lõpuni läbi vaandanud seega ei tea,kas tegu on konkreetselt ekspordi mudeliga?
Ehk viitsin teema algatanud kodanik,siia paar pildi birkast panna?

Erimudelid mis olid 426 või 408 baasil peaksid reeglina olema märgistatud vastava indeksiga(tähega).
Kui tegu tõesti eksopordi autoga,siis miks ei võinud see olla mingi eritellimusel tehtud asi? Pean silmas lisaluuke.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 31 Okt 2017 00:46 

Liitunud: 25 Sept 2017 12:31
Postitusi: 27
See luuk on välja löödud stantsiga, ehk samal põhimõttel naga auto uks(ukseraam ja pealispekk). Autol on veel külje luugid mis ei ole kindlasti ise tehtud. Ka neid luuke pole teistel 426tel.
Autol ei ole enam birkat. Säilinud on ainult kere number, mis on 5 kohaline ja algab nulliga.
Kellel huvi võib autot vaatama tulla. Headest nõuannetest ei ütle ka ära, ehk kuidas edasi minna asjaga. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 31 Okt 2017 01:18 

Liitunud: 25 Sept 2017 12:31
Postitusi: 27
Eesmärk oli proovida kas ma saan tiiva vahetusega hakkama ja kui kui halvas seisus auto kere on.
Pilt
Selgus et eelmine omanik on soperdanud seda nurka ja tiib on tagant u. 1,5cm madalamal. Katuse nurk ise u.1cm madalamal, see tähendab, et kere tuleb hakkata venitama ka veel :(
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 31 Okt 2017 01:23 

Liitunud: 25 Sept 2017 12:31
Postitusi: 27
Natuke motivatsiooni kulub ka ära
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 31 Okt 2017 18:00 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 376
Liigraske järelkäru vedamise tõttu võib autol tagaosa olla ära vajunud lihtsalt.

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 31 Okt 2017 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 438
Asukoht: Pärnu/Tartu
Mis elektrividin/karp see seal tiiva taga üleval nurgas on? Pole sellist asja nagu varem näinud.
Igastahes salapärane ja põnev masin oma luukide ja "vidinaga".

Tagarehvid tõid äratundmisrõõmu. Veneaja autojuhid on ikka rääkinud, et kuna rehvid olid defkad siis sõideti rehvid reaalselt lõpuni (traatideni). Tundub et antud masina viimane kasutaja on ka selline tõsiusklik nõukogude inimene olnud ja slikk rehviga minna andnud :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 426 1968 erkki
PostitusPostitatud: 01 Nov 2017 11:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
See haagisekonksuga kaasas olev suunatulede relee, Et ei koormaks originaalreleed ...ja armatuuri käis veel lisa kontrollamp et näha kas käru suunad ikka vilguvad. Mul mitu sellist karpi kodus üle kui keegi soovib.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7