Iz 2715 1992 oliver

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas hamada »

Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas Oliver »

hamada kirjutas:Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Elan kahjuks Tartus.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas wax »

Tänapäeval on ainult kallimatel luksautodel ja sportautodel nelja silindriga pidurid. Tavalistel pillidel, mida tänavatel näeme, on sadulas 1-2 töösilindrit. Selles mõttes oli mosse oma ajast ikka väga kõvasti ees :D
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas marek »

Oliver kirjutas:
hamada kirjutas:Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Elan kahjuks Tartus.
Uuri siis Mekre Ärist, neil ka täitsa kodulehel telefoninumber olemas. Teine variant Tartus on Ülo äri aga seal üldjuhul varuosad hinnad kallimad.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas stern100 »

Kui kolbe ei saa siis neile lääne analoogid ka olemas. Koode peast ei tea aga kui vaja otsin välja :)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas Oliver »

Nonii!

Tänaseks mõlemad sillad pulkadeks lahti võetud. Teise mosse sillast tuli välja üllatusena kangemad vedrud (äkki niva omad). Mõtlesin, et kui kõik juba laiali on, siis kõik uued puksid ja šarniiridele uued kausid sisse (kuna mul neid suhteliselt palju). Sain ülemised õõtsad laiali ja vaatasin, et mul on olemas ühed puksid, mis mõõtmetelt sobiks, aga ei tundu õiged olevat. Vanadel puksidel oli 3 sälku sees. Ehk keegi oskab paar sõna nendest puksidest rääkida. Kui ei ole õiged puksid, siis mille puksid need on?
Pilt

Originaal on vist selline?
Pilt
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas Muhulane »

Ülemisel pildil alumised puksid,alumisel pildil ülemine puks.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas Oliver »

Muhulane kirjutas:Ülemisel pildil alumised puksid,alumisel pildil ülemine puks.
Alumine on tõesti ülemine puks, aga ülemised ei ole alumised puksid. Tuhlasin puksihunnikus ja leidsin sealt alumised puksid. Vahest on ikka hea, kui endal juba kõik olemas on, aga ise seda veel ei tea :D Vahetasin alumised ja ülemised õõtsa puksid ära.

Šarniiridele tegin suurpuhastuse, ainult ühel pidin kausid ära vahetama, teised olid justkui uued.

Vahepeal sai värvitud ka natukene. Tänaseks peaaegu kõik esisilla detailid krunditud. Mootoriruum sai viimase värvikihi - musta. Poolraamidele ja rattakoopasse tuleb lisaks ka mastiks.

Mekre ärist saaksin supportidele rem. komplekti 26€ tükk (sisaldab uusi kolbe ja tihendeid). Ehk siis jääb see remont hetkel tegemata. Supporte peale ei keera ja jäävad oma aega ootama.

Kindlasti on tekkinud küsimusi, et miks tervet kere korraga ei keevita/värvi. Just sellepärast, et ei ole kohta, kus hoiustada maha keeratud juppe. Hetkel on kõik kuuti pandud. Esiotsa tahtsin just esimesene valmis saada. Saab esisilla alla, siis saab juba mosset liigutada. Edasi salongi põhi ning siis ehk kannatab asjad salongi tõsta ning kuudiga tegeleda.

Mõned pildid tehtud tööst.
Pilt
Pilt
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
Sirwilliam
Postitusi: 63
Liitunud: 08 Sept 2015 19:22

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas Sirwilliam »

Tere,
Esimesi postitusi lugedes oli juttu, et teed tasapisi. Mulle tundub, et asi on vastupidine- hullem tempo peal. :D . Arvestades kui mäda ülejäänud auto on, siis imestan, et esisillatala nii korralik on.. või tegid sellega midagi? Miks kapoti alune mustaks värvitud sai kui plaan oli auto valgeks (võibolla) värvida? :) Olen ise ka esiotsa kalla aga kuidagi vaevaliselt läheb..eriti krundi matistamine..igasugu nurkasid on palju.. :( Aeg on ka vähe auto kallal tegelemiseks.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitus Postitas Oliver »

Sirwilliam kirjutas:Tere,
Esimesi postitusi lugedes oli juttu, et teed tasapisi. Mulle tundub, et asi on vastupidine- hullem tempo peal. :D . Arvestades kui mäda ülejäänud auto on, siis imestan, et esisillatala nii korralik on.. või tegid sellega midagi? Miks kapoti alune mustaks värvitud sai kui plaan oli auto valgeks (võibolla) värvida? :) Olen ise ka esiotsa kalla aga kuidagi vaevaliselt läheb..eriti krundi matistamine..igasugu nurkasid on palju.. :( Aeg on ka vähe auto kallal tegelemiseks.
Praegu tundub sedasi jah, et hullem tempo peal :D Esisillaga on natukene kiire, sest mosse peab järgmine reede ratastel olema. Esisillatala on pärit teise mosse küljest. Piruka sillatala oli ikka väga hullus seisus. Mustaks värvisin sellepärast, et isegi siis kui auto tuleb väljast valge, sobib must kapotialune ikkagi. Sai kiire otsus tehtud. Valget kapotialust ei taha, midagi muud ja teistsugust peab olema.
Kuna ma hetkel töötan garaažis, kus kliente nii meeletult ei ole, siis jaanuari esimesed nädalad on alati vaiksed -inimestel pole jõuludest raha alles jäänud, et midagi remontida, siis ongi paras aeg mossega tegeleda :D
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Vasta