Sillaga on juba peaaegu ühel pool. Pisut roolisüsteemi jäi veel külge panemata. Ajutiselt keerasin roolikarbi külge tagasi, kuid kui salongi kallale lähen, siis võtan uuesti maha. Vahepeal vaja mossega manööverdada.
Pean ütlema, et päris tükk tegu on värvitud juppe sedasi külge keerata, et värv ka peale jääks
 Igaljuhul olin hästi ettevaatlik ja tegutsesin vaikselt. Eriti keeruline oli natukene kangemad vedrud alla saada.
 Igaljuhul olin hästi ettevaatlik ja tegutsesin vaikselt. Eriti keeruline oli natukene kangemad vedrud alla saada.Lihtsalt huvi pärast tõstsin kogu kuudi tühjaks, et näha, mis seisus kuudi põhi on. See, kes kuudis keevitusega möllanud on, tuleks küll jutule võtta. Täiesti jube, mida silmad nägema pidid. Mingil määral põhja keevitatud, aga ei mingit värvi, isegi krunti mitte. Haljas metall, millel ÕNNEKS pindmine rooste. Kuudi seintel ilmselt koormarihma kinnitused, mis samamoodi tehtud. Ilmselt relakaga pind puhtaks ja detail külge keevitatud. Ja nii see jäigi. Lihtsalt loodan, et see asi ei ole väga hapuks seal läinud, sest muus osas ( mis ilmselt selle töömehe poolt puutumatuks jäi) oli põhi väga viisakas, paagi ümbruses ei leidnud roostet. Tagumised poolraamid tundusid korralikud, aga eks tulevik näitab, mis tegelikud lood on.
Aga et jutt igavaks ei jääks, siis ka mõned pildid:
















 Oli omalgi esimene 2140 selline. Pärast mõõdulindiga mõõtsin esi ja tagarataste vahekaugused mõlemal poolel ja erinevus oli 3cm
  Oli omalgi esimene 2140 selline. Pärast mõõdulindiga mõõtsin esi ja tagarataste vahekaugused mõlemal poolel ja erinevus oli 3cm 





 Ei tubli töö, kui nüüd päris ausalt öelda, ma ei oleks mitte kunagi 2715 pirukat võtnudki, kui mul oleks kandevkere nii pude nagu seda sul oli*.
 Ei tubli töö, kui nüüd päris ausalt öelda, ma ei oleks mitte kunagi 2715 pirukat võtnudki, kui mul oleks kandevkere nii pude nagu seda sul oli*.