Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45 Postitusi: 95 Asukoht: Tartu
Tervist kaasfoorumlased!
Vahepeal sai nipet-näpet pisiasjadega tegeletud. Mootori osas jõudsin veel sisselaskekollektori tihendid valmis teha ning kolde koos puhastatud karbussiga külge panna. Sisse läks poolsünt Liqui Moly õli. Tahtsin kohe proovida, kas läheb ka käima, aga praeguseks oli säde kapoti alt jooksma läinud. Peab tanklas uue tuubi sädet tooma. See selleks. Panin tuled külge ja isegi hakkasid tööle. Ajutiselt ladusin terve esiotsa kokku ja panin kuudi peale tagasi, et oleks lihtsam transportida. Tõin täna auto endale korteri ette ära ja sedasi siis jääbki ootama, millal kaitseväest tagasi tulen. Seniks aga olge mõnusad ja kohtume aasta pärast!
Vahepealsest tegevusest on ilmunud ka kokkuvõttev video:
_________________ Azlk 2140 Elite 1500 S 1976 IZ 2715 1992
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45 Postitusi: 95 Asukoht: Tartu
Tervist!
Kaitseväe lõpp paistab ja see tähendab ainult üht - mosse ehitusega saab edasi minna. Vahepeal olen pisiasjade kallal töötanud, kui midagi erilist pole korda saatnud. Nüüd paras aeg otsima hakata, kust kohast vesi salongi satub. Vihmase ilmaga veeloik matil. Külge sai pandud uued sidurisilindrid.
Eelmine aasta kui mosse korteri ette tõin siis käima saada ei õnnestunud. Sai mõni aeg tagasi metsas valvepostil mõeldud, et mis võiks viga olla. Välistamismeetodil jõudsin lõpuks süütelukuni. Kuna juhtmed panin elektriskeemi järgi siis eeldasin, et nii peaks töötama ideaalselt. Võimalik et süütelukk ei olnud sama mis skeemil. Igatahes juhtmed tõstsin ringi õigesse asendisse ja sain masina käima. Karbussi peab mingi aeg pulkadeks võtma ja ära puhastama, praegu käima ei jäänud kui tooreklapi lahti tegin (ehk siis kütust ei tule piisavalt peale?). Mootor töötab ühtlaselt, hääl on mehine ja soojalt läheb pöördesse paremini kui arvata oskasin. Ehk siis arvan, et mootori remondiga sain hästi hakkama. Järgnevalt vaja dot 4 sisse valada ja sidur ära õhutada ja ehk saab esimesed meetrid omal jõul sõita.
_________________ Azlk 2140 Elite 1500 S 1976 IZ 2715 1992
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45 Postitusi: 95 Asukoht: Tartu
Tervist!
Nii, pikk aeg on möödas, aga saab hakata vaikselt edasi tegutsema. Vahepeal sai otsitud mossele uus "kodu". Kõik, mis ajutiselt sai külge pandud, on nüüdseks eemaldatud. Siduriga sain kõik ühele poole ning töötab ideaalselt. Esimesed 100m olen selle mossega juba maha vuranud
Millalgi peaks pidurid ette võtma. Mõtlesin teha vasktorust uued piduritorud, aga samad vanad torud on ka terved ja lekkevabad. Kas pigem teha uued või vanad seest/väljast läikima lüüa?
Üks pilt praegusest seisust
_________________ Azlk 2140 Elite 1500 S 1976 IZ 2715 1992
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis