Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Dets 2019 00:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 394 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18 Apr 2018 17:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Postitusi: 109
partnermosse kirjutas:
wax kirjutas:
tarmo400 kirjutas:
sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.

Seda ma silmas pidasingi :D Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööl :D

Tegelt on see mõttega tehtud, et kui mutikas pealt lendab, siis on paak takistuseks, et kammits sõidu pealt ise oma teed ei läheks :)


Teisel pool ei takista seda kandurit miskit. Ilmselt ikkagi mingi teine loogika. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Apr 2018 17:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Sirwilliam kirjutas:
partnermosse kirjutas:
wax kirjutas:
tarmo400 kirjutas:
sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.

Seda ma silmas pidasingi :D Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööl :D

Tegelt on see mõttega tehtud, et kui mutikas pealt lendab, siis on paak takistuseks, et kammits sõidu pealt ise oma teed ei läheks :)


Teisel pool ei takista seda kandurit miskit. Ilmselt ikkagi mingi teine loogika. :)

Loogika on see, et vähemalt 1 kammitsaga jõuab kohale :D

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Apr 2018 21:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Tehase loogika on võimalikult kiirelt ja vähimate liigutustega komplekteerida.Kui mutter on väljaspool,saab sellele pneumotööriistaga hõlpsamalt läheneda.Remont pole ju enam koostajate asi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juun 2018 09:57 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Kuna suvesõidu korraldamine on võtnud väga palju aega ära, siis pole rohelise 2140 kallal eriti midagi teinud viimasel ajal.
Punasel 412-l vahepeal ära vahetatud:
- siduri survelaager
- käigukasti hoovastiku puksid
- summuti kesk- ja tagaosa
- alla sai täisring KYBi amordid, viskasin Gaz-53 omad tagant minema
- ette panin vähe pikemad vedrud, nüüd kannatab julgemalt sõita, enam ei käi vastu maad kogu aeg
- õlirõhku keerasin peale (nagu arvasin, ei andnud see mingit tulemust) Kella järgi külmalt 3-4, soojalt 0 ringis.
- esimesed suunad/gabariidid vahetasin uute vastu. need kestavad aasta-kaks, siis jälle pleekinud.
- veits iluvigu korrigeeritud
- väikse rooli viskasin minema, samuti armatuurist üleliigsed nupud. panin originaalrooli ning raadio. nüüd näeb ehedam välja, koletuuningut vähem :)

Viimase nädala olen piduritega jauranud. Kuna peale talvekorterist tulekut kiskus pidurdades vasakule, otsustasin et käin puhastan töösilindrid kõik üle. Peale seda aga õhku süsteemist välja ei saanud. Lõpuks mitme mehega õnnestus, nüüd kena kõva pedaal taas :)
Üle pika aja sai ülevaatusel käidud. Gaasid olid ok, pidurid võiks ühtlasemad olla. Kuna talvel enivei plaan seda autot natuke korrastada, siis uued silindrid, trumlid ja voolikud riiulis ootamas. Sõidan selle suve veel nii ära nagu on.

Enne suvesõitu vaja veel:
- jahutusvedelik ära vahetada, süsteem läbi pesta. salongiradikast geneka alla jooksev voolik on kasti ja kere vahel ennast natuke ära kulutanud, see ära vahetada
- klapid regullida - kompressioon on silindrites praegu 7-8-9-11. Ehk saab paremaks. Sinist ei viska, samas on peal veel originaalmootor, millel vaid plokikaas vahetatud, alumine pool pole kordagi lahti käinud.
- summutit veits tuunida, tagasilla kohal koliseb vastu põhja.
- tühikäiku ja karpat tiba timmida. Pöörded on liiga kõrged, ilma toorest peale tõmbamata on kiirendades hing kinni. Üldse tuleks karpa anda Partnermossele tegemisse, kuid seda ilmselt suve teises pooles.
- kuna paagis veel eelmisest aastast 95, siis saab veel jooksvalt süüdet kruttida kui edaspidi ainult 98 tangin

Paar pilti pikale mölale vahelduseks
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juun 2018 14:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Wax, karpa võiks enne sõitu ülevaadata, siis on hea teadmine, et ülekäidud ;) :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juun 2018 19:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Juul 2015 11:05
Postitusi: 91
Asukoht: Järvamaa/Tartumaa
Tuled käi lakiga üle, siis kestab. Väikest rooli pakud ehk mulle?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juun 2018 22:36 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
UV kindlat lakki võiks tõesti proovida.
Rooli jaoks on mossesid mitmeid, ei lähe müüki :)

Partnermosse käis karpa üle ja pill käib nüüd tunduvalt mõnusamalt edasi. Tühikäigul kah kenasti vaiksem. Enam pole nii närviline, veab ühtlasemalt, pole vaja meelitada. Süüde sai samuti täpseks.

Tulevikuks 412 sees olevad düüsid: 120/150, 160/170. Nokk sai hetkel 0,6, hiljem võiks selle kah 0,8-ks puurida, siis peaks veel parem saama :)

Vahetasin ühe lauluga ka mõrased bensuvoolikud ja filtri ära. Kui nüüd lähipäevadel klapid kah regullitud saan, võib juba rahule jääda. Kuigi vändagrupist tuleb töösooja mootoriga suurematel pööretel kahtlast kärisevat häält. Aga see mootor kolises juba eelmisel suvel... Loodetavasti elab selle hooaja lõpuni ikka ära :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juul 2018 10:50 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Nädal tagasi pidin punasega Lenska maanteel äkkpidurduse tegema, ja peale seda tekkis suurematel kiirustel pidurdades vasakusse esirattasse vibra. Nädalavahetusel Pärnumaale trippides avastasin, et selle põhjuseks on lõtkuga ülemine šarniir. Esmaspäeva õhtul lõin tungi õõtsa alla ja kruttisin küljest. Üllatusena tuli, et ka alumine on korraliku lõtkuga. Eks vahetasin siis mõlemad ära. Samuti teise poole alumise.
Pikad maanteeotsad piinavad seda mootorit ikka päris hullusti. Külmalt on kella järgi õlirõhk 4, kuuma mootoriga 0. 80+ maanteekiirusel on valus kolin mootoris. Kuna plaan veel sel suvel mõned pikemad reisid mossega teha, siis otsustasin, et ei jäta mootorivahetust talveks, vaid viskan esimesel võimalusel ümber. Eile panime musta kastika käima, mis talvest saadik seisnud, ja tõstsime mootori välja. Pesu, värv, tihendid, simmerid, ja lähinädalate jooksul rändab punasele aiste vahele.

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juul 2018 11:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Kas Sierra mootor jäi UAZile lahjaks? :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juul 2018 11:57 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Martpoiss kirjutas:
Kas Sierra mootor jäi UAZile lahjaks? :D


UAZ lekkis ja suitses nagu vanakurat :D Irukas paneb 4,2TDI vahele. Doonorilt mootor maas juba.

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 394 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7