Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 07 Dets 2019 22:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 24 Okt 2018 11:23 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Oleks vaja ka mootor seespidi puhastada sinna aastatega tekkinud settest. Paneks esialgu mõnda lahusesse likku, aga mille lahusesse? Mõne happe? VÕi alumiinium reageerib liiga tugevalt sellele?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 24 Okt 2018 11:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Mina panin ühe ploki T-Puhtax-i Turbo lahusesse ööpäevaks. Soovitavalt võiks lahus olla sooja veega tehtud ja nö. toatemperatuurile jääda. Hiljem tuleb kanalid harjaga üle ikka käia ning metallosad pärast kuivatamist universaalõliga üle pihustada,muidu tekivad korrosioonialged mõne aja pärast.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 18 Nov 2018 23:26 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Avastasin plokikaanel väikesed tefektid põlemikambri ääres on väike vagu tekinud. Kas selle kaanega on aamen?
Pilt - https://drive.google.com/open?id=1YG_D3 ... 8PkN5_IPy-


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 19 Nov 2018 20:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 424
Asukoht: Pärnu/Tartu
Oliveer123 kirjutas:
Avastasin plokikaanel väikesed tefektid põlemikambri ääres on väike vagu tekinud. Kas selle kaanega on aamen

Seda peaksid mõnele kaanelihvijale näitama (nt.See koht), osatakse vast kohe ära öelda, et kas on mõtet proovida välja lihvida või mitte. Kontrollmõõt tuleks teoorias niikuinii maha võtta kaanelt enne paigaldust kuigi seda tihti üldjuhul ei tehta.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 02 Juun 2019 14:24 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Vaatsin, et oma viimases postituses kirjavea teinud: "tefektid" :D vabandused selle pärast.
Sain nüüd omale viimased vajalikud jupid ka kätte, et mootor kokku jälle panna. Koht kuhu toetuvad hülsid koos vask tihendiga on mingi mõksiga koos - ilmselt, et seal parem pidavus oleks. Kuidas seda vana jama sealt lihtsalt ära saada?
Mis ainega uued hülsid tagasi käivad?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 03 Juun 2019 07:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Hülsse ei paigaldata mitte ühegi ainega. Käivadki ainult vaskseibidega. Ja enne hülsside paigaldamist tuleb vaskseibe veidi kuumutada. Plokis olevad hülsipesad pead ideaalselt puhtaks saama nii,et puutepindasid ei kahjusta ning see töö ei ole raske. Teed metallist omale spets kraabitsa,millega on mugav teha. Viimase lihvi jaoks olen ise teinud drelli otsa käivast fiiberketta lihvtalla,kuhu kinnitasin karukeele. Lihvketta talla saab treipingis õigesse mõõtu ajada. Ja ehituspoes müüakse karukeeli. Olen võtnud kõige karedama. Oli vist tumepruuni värvi.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 03 Juun 2019 09:29 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
1974 a. lk 118 Moskvich raamatust:
Katta õlikindla nitrovärviga mootoriploki ja hülsi kontaktpinnad (tugipind plokis, tihendusrõnga pinnad, tugipind hülsi otsas ning tsentreeriv pind 15mm ulatuses otsast)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 07 Juun 2019 20:08 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Pilt

Sain oma tehtud pritsi valmis ning nüüd soov mootor puhastada klaasipuruga. Klapikambri kaan on näidiseks milline jäi. Kas tehases värviti mootorid ka? Kas kogu mootor või ainult üksikud osad nt. ainult plokk? Tahaks hea meelega asja pärast pritsi üle värvida, et mustus sinna külge enam nii lihtsalt külge ei hakkaks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 08 Juun 2019 06:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 181
Mõnel mootoril olen kohand et on mingise hõbedase värviga üle värvitud, aga enamus siiski on ilma värvita.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 13 Juun 2019 17:54 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Keegi teab mille jaoks võiks olla plokis antud augud täidetud?

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7