MZMA 403 , 1965 RoTT
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Nii,teen siis siia väikese joonise kuidas kinni keerata plokikaane polte!
(14) (8) (2) (7) (13)
(10) (4) (1) (5) (11)
(12) (6) (3) (9) (15)
Sulud tähendavad siis polti ja number seal sees kinni keeramis järjestust.
Kujutatud on siis joonis plokikaanele pealtvaates. SEE ON KiNNI KEERAMISE JÄRJESTUS!
Lahti keeramine on , täpselt sama moodi,aga vastu pidi, mitte ei hakka keerama polti nr1 vaid
nr 15. Loodan ,et on joonis arusaadav Jutu esimene osa on lehekülje 6 lõpus
Ah jaa ,kinni keerata tuleb poldid jõuga 7,25....8kgf X m
(14) (8) (2) (7) (13)
(10) (4) (1) (5) (11)
(12) (6) (3) (9) (15)
Sulud tähendavad siis polti ja number seal sees kinni keeramis järjestust.
Kujutatud on siis joonis plokikaanele pealtvaates. SEE ON KiNNI KEERAMISE JÄRJESTUS!
Lahti keeramine on , täpselt sama moodi,aga vastu pidi, mitte ei hakka keerama polti nr1 vaid
nr 15. Loodan ,et on joonis arusaadav Jutu esimene osa on lehekülje 6 lõpus
Ah jaa ,kinni keerata tuleb poldid jõuga 7,25....8kgf X m
Minu sõidukid: Moskvich 408 ja 2140,Subaru leone ja Bmw e32 730
Ostan M408: 1) dokumendid koos kerenumbrite ja mustade registreerimismärkidega.
2) bensiinipumba,3) tagumised logarid,4) Kroomist küljepeeglid.
Ostan M408: 1) dokumendid koos kerenumbrite ja mustade registreerimismärkidega.
2) bensiinipumba,3) tagumised logarid,4) Kroomist küljepeeglid.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Aga nookurid koos võlliga tuleb eemaldada et keskmisi kätte saaks ju ikka?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Nii , kerge up kah. Üks klapivedru on puruks (oli juba nii ) . tihendil polnud viga midagi , või vähemalt ei paistnud , et oleks. Kaane poldid olid kah täiesti suva raskusega ennem pandud , osad raskemalt , osad kergemalt , siit järeldame ka probleemi , et plokikaan on kõver ja üks mees samalt tänavalt ütles , et ühes silindris on vesi sees käinud , sest oli tahmast puhtaks pesnud.Pm kui seda kaant sirgeks ei saa siis on mul üks 407 kaan saadaval , kui üks mees seda vanarauda juba viinud ei ole.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Uues kohas :
Iz ja Mzma:
Iz ja Mzma:
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Jah. Tegin klapivedrust ka pildi:
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
näed sa kui kena vedru, saad kohe kolme klapi juures ära kasutada sest ilusti kolmeks tükiks
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Vanaisa omal ajal nii kõvasti lutti andnud seda uut(korralikku) pole siiamaani kätte saanud.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
kas sellel on mingi spetsiifiline vedru või on samasugune nagu 412 mootoril?
kui millalgil vanemate juures garaaši hakkan koristama siis panen kindlasti kõik 407 juppid kõrvale. Hetkel tean kindlalt et seal vedeleb arvatavasti komlektne karpa. Arvatavasti sellepärast et ma pole sisse vaadanud.
kui millalgil vanemate juures garaaši hakkan koristama siis panen kindlasti kõik 407 juppid kõrvale. Hetkel tean kindlalt et seal vedeleb arvatavasti komlektne karpa. Arvatavasti sellepärast et ma pole sisse vaadanud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Üle pikaaja siis midagi tegin mosse juures.