Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2019 18:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 11 Veebr 2019 12:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 121
Asukoht: Tallinn
Kätte jõudnud jälle Talveralli aeg ning tarvis auto üle vaadata.
Aku laadima
Pilt

Talverehvid alla
Pilt
Pilt
Pildil ei paista hästi aga liivapritsitud ja värvitud veljed peale ühte talve sõitu juba roostetavad keevisliite kohtadest.
Kuna talvel sõitu vähe siis ei raatsi uusi rehve osta ja läksid ka seekord alla Gislaved Nordfrost II. Vanust neil juba 16 aastat.

Bensiinipump sai uued tihendid
Pilt

Pump oli mingil põhjusel lahti aga arvasin et ainult mutrite pingutamine ei aita ja vana vihikukaas oli kohe riiulist võtta nagunii.

Värvkatte kaitsmiseks vahakiht
Pilt


Kasutasin sama vaha ka kroompindadel. Pind jääb küll ilusasti vetthülgav aga väga raske on asju läikima poleerida
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 13 Veebr 2019 07:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 181
Pumbal oleks võibolla pingutamisest aidanud küll. Mõni vana mosseomanik rääkind et need poldid jäidki lahti rappuma. Lõpuks olla lihtsalt keermeliimiga kinni pannud ja enam ei rappunud lahti.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 13 Veebr 2019 10:05 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Olen näinud kütusepumba kinnitamiseks pikkasid mutreid, millest auk läbi puuritud. Ja siis mutrid omavahel traadiga kokku tõmmatud. Nii ei keri nad iseenesest lahti :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 13 Veebr 2019 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Postitusi: 165
Asukoht: Kiili
wax kirjutas:
Olen näinud kütusepumba kinnitamiseks pikkasid mutreid, millest auk läbi puuritud. Ja siis mutrid omavahel traadiga kokku tõmmatud. Nii ei keri nad iseenesest lahti :)

Tehas paigaldas neid auguga mutreid 74.aastani vist??
Pilt

_________________
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2019 10:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 121
Asukoht: Tallinn
Need mutrid mul riiulis olemas. Kas seibe ei kasutatudki? See kontaktpind seal ikka jube pisike. Põhimõtteliselt saaks ju mutri sellest pehmest pumba flantsist läbi keerata. Mina olen alati seibid alla pannud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2019 17:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 845
Asukoht: Muhu saar
Vedruseibist küllalt. Mul pole ühegi mosuga siukest asja juhtunud,et mutikad lahti keerab. Ikka vedrukas alla.
Ning mul on 89.a. Iževskil pikad mutrid peal. Sügavalt kahtlen,et kas eelmine omanik neid sinna pani. Auto seisukorra järgi see ainult kallas ja tallas.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2019 17:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Postitusi: 165
Asukoht: Kiili
Muhulane kirjutas:
Ning mul on 89.a. Iževskil pikad mutrid peal. Sügavalt kahtlen,et kas eelmine omanik neid sinna pani. Auto seisukorra järgi see ainult kallas ja tallas.

Pikad mutrid olid ka uuematel tõesti aga ilma aukudeta. Mind huvitas rohkem see, et millal see veider
traadimajandus sealt ära kadus?

_________________
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 07 Mär 2019 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 121
Asukoht: Tallinn
Uunikute Talveralli selleks aastaks läbitud. Mitte just väga edukalt. Ühe küsimuse vastuses kahtlemine ja koheselt ristsõnasse mittekirjutamine tähendas umbes 15. kohalt langemist 36. Kuigi vastus iseenesest oli meil õige aga seda enam ei arvestatud.

Õhtune start Voore suunas
Pilt


Sai kinnitust tõsiasi et Moskvich on ikka väga soe auto talvel sõitmiseks. Kuna soojenduskraan et tahtnud salongis olevast hoovast koomale minna ja kapoti alt hoova liigutamiseks ei viitsinud peatust teha siis reguleerisime Voorele sõites temperatuuri kolmnurkakendega. Vaatamata sellele et õues oli -14 C oli autos särgiväel palav. Sisetermomeeter näitas keskkonsooli juures +44 C

Start rallile

Pilt

Viimane pilt veel tervest autost
Pilt

Esimese kolmesaja meetriga õnnestus auto katki sõita. Eelmisel pildil olevast kohast umbes 5 meetrit edasi oli teeääres lumekamakas mida ma litsalt ei näinud.

Tulemus
Pilt

Veel mõned pildid
Pilt
Pilt
Pilt


Kodus tagasi ja pestud
Pilt

Kokkuvõtteks 700 km ja 70l bensiini. Kapoti alla sai üks kord vaadatud selleks et soojendus kraan liikuma aidata, muidu pidas auto väga hästi vastu.
Nüüd tuleb siis hakata küljekarpi vahetama kui ilmad soojemaks lähevad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 08 Mai 2019 12:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 121
Asukoht: Tallinn
Küsimus: Seekordsel Tagadi laadal rääkis üks mees , kellel oli päris palju vene autod plekke, et nn. III seeria Mossede küljekarbid on erineva profiiliga. Et on kuuekümnendate karp ja on seitsmekümnendate karp ja et on kaheksakümnendate karp. Mitte et see nüüd selle konkreetse auto puhul midagi tähendaks( karbid on nagunii vahetatud) aga kuidas neid eristada ?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1977 tarmo400
PostitusPostitatud: 08 Mai 2019 14:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 424
Asukoht: Pärnu/Tartu
tarmo400 kirjutas:
Küsimus: Seekordsel Tagadi laadal rääkis üks mees , kellel oli päris palju vene autod plekke, et nn. III seeria Mossede küljekarbid on erineva profiiliga. Et on kuuekümnendate karp ja on seitsmekümnendate karp ja et on kaheksakümnendate karp. Mitte et see nüüd selle konkreetse auto puhul midagi tähendaks( karbid on nagunii vahetatud) aga kuidas neid eristada ?
Pakun, et tõenäoliselt karbi kuju muutus vastavalt stantside kulumisele aja jooksul järjest ümaramaks.
Kui oleks karpi ennast reaalselt muudetud siis oleks ka detailinumber erinev.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Lepik ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7