Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 11 Dets 2019 23:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07 Apr 2019 21:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna ära proovida 1,15 puur kütuse düüsi suurendamiseks Maku 403 beežil masinal. Peale karpa ülekäimist ja 1,15 düüsi installimist tegime ka proovisõidu. Ütlen lühidalt, nii pehmet ja ühtlast kiirendamist pole ma varem daaz karpadega tunda saanud.
Loodan, et Maku naudib nii kiirendamist kui lihtsat igapäeva sõitu :)
Jääb nüüd ära proovida ka oma masinal seda jõudlust :auto

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2019 01:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Ootan huviga Maku ja Janekee5 karpade tehnoülevaatuse heitgaaside näite ja loomulikult küttekulu ? / 100 km-le :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Apr 2019 00:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Ajanappuse küüsis sai siis laupäeval mõned tunnid oma masina karpa kallal käidud ja ettevõetud Daaz-2107 parendamine, kuidagi "lonkas" teine tühikäigul. Võtsin siis pulkadeks ning millimeetermõõdustikus sai kokku tagasi pandud.
No ja muidugi ei saanud üle ega ümber, et 109 düüs 115 teha :) Puurisin ka "kullinoka 0.6-ks.
Panin karpa peale, tõmbasin kütte üles, süütemoment paika ja keerasin võtit. Algas siis peenhäälestamine. Pool tunnikest sai kruvikat 3- kruvi vahet edasi-tagasi keeratud kuniks ilusti ühtlaselt nurruma jäi pööretel 950(koos lähituledega). Lahe :) Mis seal ikka, vaja ju ka proovsõit ära teha... jälle lahe :) Tõsi mis tõsi, et nüüd on kiirendus sujuv ja ühtlane(ei katku ja ei jõnksuta), lausa mugav on nüüd... :auto

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 20 Mai 2019 01:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Sain täna 1 karpat teha ja nimelt siis omanik väitis, et kiirenduspump lakkas töötamast. Mõtlesin, et no krt ju siis membraan auklik ja võtsin tagavarast 1 käe alla valmis.
Tegin siis kiirenduspumba 4 kruvi lahti ja mida ma näen----- küsisin, et kas keegi oli juba üritanud parandada kiirenduspumpa....vastuseks, et "EI, karpa tuli otse sõitva auto pealt, et enam ei kiirendanud" :D
K
Ütlen lühemalt, sisu oli täpselt 180 kraadi vastupidi kokku pandud, see oli masendav vaatepilt! Jah selliselt koostatud kiirenduspump ei hakka kunagi kiirendama, isegi mootor ei hakka normaalselt tööle.
Moraal on lühike ja konkreetne... Ära valeta, et sõitva mootori pealt maha võetud karpa! :D

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Mai 2019 17:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Uskumatu, aga täna sai päeval mossega väike testsõit sooritatud peale karburaatori tuuningut ja üllatuseks ka hea sooritus kütuse kulu osas uute düüsidega.
1 kamber 115/170 ja 2 kamber 157/170. Sõitu alustades käiguvahetustega pole enam "takerdumise" tunnet, puhas maantteesõit selliste düüsidega 7,4 L/ 100 km. Mina olen rahul ;) :auto

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Juun 2019 21:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Kuna hetkel karbussi juttu kirjutada ei viitsi, siis vahelduseks kirjutan säärast asja, et edastan kogu Eesti mosseklubitajatele väga suure tervituse Bulgaaria mosseklubi poolt! :beer :auto :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7