Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 24 Okt 2020 15:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 11 Juul 2018 09:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 258
Muhulane kirjutas:
Suuremas avauses käib klapp ees jah.

aga missugune klapp käib kus. suure avause all on poldiauk, kas sinna läheb siis mingi asi ette ja poldiga kinni või peaks klapp olema selle õhukopsiku sees? äkki saab keegi pilti teha.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 11 Juul 2018 09:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Sul on lihtsam komplektne õhupuhasti hankida,kui selle klapiga mässama hakata. Eraldi sellist klappi saada ei ole ja eraldi seda klappi keegi sulle ärima ka ei hakka ilmselgelt.Kui,siis koos õhupuhastiga.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 04 Aug 2020 08:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 531
Asukoht: Raplamaa
Tere, väike mure- DAAZ 2140-1107010 karburaator ei taha kohapealt lasta normaalselt ära söita.
Pole varem sellise daaziga kokku puutunud, kus 1.löör on mehaaniliselt ühenduses pedaaliga aga 2.löör on täiesti sõltumatu ja töötab krt teab mis juhiste alusel.
http://www.drive.google.com/file/d/1C6UfDDQed-p9QCXooG36o6AzNVy_N7VR/view?usp=sharing
kruvi nr 2 on segukruvi, ainuke kruvi mida üldse väljaspoolt keerata annab.
kujutisel olev vaakumühendus nr 1 on mul jagajaga ühenduses, netist vaadates vahivad vastu ainult sellised pildid, kus on ka olemas vaakumühendus nr 3, aga see on önomizeri jaoks, mul setä ühendust pole seega ma ei teagi....vb on olemasolev ühendus ka ainult öko oma, sest milleks muidu see korrektor nr 3 mul veel karpa küljes on ?

kohapeal ei lase ca 850 p/min tiksuda, vaid sureb sujuvalt välja :(
keerasin ss kruvi nr 2 niikaua välja kuniks kohapeal käima jäi, aga tundub et pöörded on seal 1500 juures juba :ouh
Kui nüüd kohapealt tahan ära minna siis tuleb kohe julgelt gaasiga kaasa aidata sest minek on pm 0, läheb nagu tigu.
Kui nüüd löpuks hoo ülesse saada siis näiteks 70nega 4.peale lülitades jeeli-jeeli liigub kiiruse osuti ülesse poole, pedaali vöib põhimõtteliselt läbi auto põranda ka suruda, vahet väga pole.

Hilfen bitte !

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 04 Aug 2020 18:31 

Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Postitusi: 170
Asukoht: Iru küla
Võin aidata aga tahan ise kohal olla, ühendust saab 55 81 505.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 04 Aug 2020 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
Tühikäigukruvi nr 3 kui vaakumvooliku otsaga, tee pimedaks mingi vooliku ja voolikusse sisse keeratud kruviga. Segukruvi nr 2 keera sisse lõpuni ja keera 2 täispööret tagasi, eelnevalt kontrolli, et kruvi nr 2 rõngastihend oleks terve!

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 06 Aug 2020 00:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 531
Asukoht: Raplamaa
Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 06 Aug 2020 08:16 

Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Postitusi: 22
Asukoht: Lääne-Virumaa
tanello2 kirjutas:
Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...

Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.

_________________
IŽ 412


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 06 Aug 2020 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
ipi kirjutas:
tanello2 kirjutas:
Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...

Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.


Markeeringuga karpal 2140-..... ei saa sellist toimingut teha ehk väiksema vastu vahetada. Seda on võimalik teostada siis 2105 ja 2107 karpade puhul vaakumiga ajami mehaanilise tühikäigukruvi vastu vahetada.

NB! ~2.5 pööret tagasi keeratakse kütuse segukruvi.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 30 Aug 2020 22:00 

Liitunud: 13 Okt 2013 09:11
Postitusi: 122
Asukoht: Saku-Laagri-Tallinn
Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% :) ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?
Punkt hakkas kinni minema ja kuna oli ka käsipiduri-jama, ei hakanud seal segukruvi kontrollima.

_________________
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 01 Sept 2020 18:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
13piisab kirjutas:
Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% :) ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?.

Segukruvi ehk kütusekoguse etteandmine oli sul äkitse täitsa kinni keeratud, et lausa 0.187 :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7