Õhudüüs

Foorumi reeglid
AINULT Mosse varuosade ostusoovid!
rariteet1
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Aug 2015 23:33

Õhudüüs

Postitus Postitas rariteet1 »

Sooviks daaz karburaatorile peadoseer süsteemi 200 õhudüüsi.
irukas
Postitusi: 175
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas irukas »

2mm puuriga düüs läbi puurida ja ongi 200.
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas partnermosse »

rariteet1 kirjutas:Sooviks daaz karburaatorile peadoseer süsteemi 200 õhudüüsi.
Peadoseer süsteemi 200- ne ? 200 ne sobib teise lõõri ja seda siis kui sul mootor 2.0 liitrine
Max mis sobib 1 lõõri õhudüüsiks on 170 normaalne 150 kui tahad startimisel teravust siis 140 v 130
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
rariteet1
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Aug 2015 23:33

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas rariteet1 »

Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?
ipi
Postitusi: 31
Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Telefon: 53413823
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas ipi »

rariteet1 kirjutas:Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?
Kui sa selliste düüsidega maanteel sõita kavatsed, siis olgu sul kogu aeg bensiinikanister kaasas. Teadjamad oskavad täpsustada, aga 140 esimesse lõõri saab olema ikka väga janune. Tavaline 1,5 mosse mootori jaoks on 1 lõõris 120 normaalne (vbla natuke ka veel liig) ja teise lõõri 150.
Kola siin teiste meeste autoteemades ja Tehnilises Daaž karburaatori teemas saad teadjamaks.
IŽ 412
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas sass »

Tegelikult selle karburaatori puhul töötab raamatu antud kombinatsioon väga hästi. Esimeses lööris kütus 130, õhk 150, teises lööris vastavalt 130 ja 200. Eelduseks on see, et ülejäänud on ka täpselt nagu tehasest. Emulsioonitorud peavad olema markeeringuga F15 ja segukoonused (diffuusorid/aux venturi) õiged. Õhu- ja kütusedüüsid käivad käsikäes ja vastavuses teiste komponentidega. Selle kombinatsiooniga peab ka rahuldavalt käima saama.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas partnermosse »

ipi kirjutas:
rariteet1 kirjutas:Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?
Kui sa selliste düüsidega maanteel sõita kavatsed, siis olgu sul kogu aeg bensiinikanister kaasas. Teadjamad oskavad täpsustada, aga 140 esimesse lõõri saab olema ikka väga janune. Tavaline 1,5 mosse mootori jaoks on 1 lõõris 120 normaalne (vbla natuke ka veel liig) ja teise lõõri 150.
Kola siin teiste meeste autoteemades ja Tehnilises Daaž karburaatori teemas saad teadjamaks.
Teema autor kirjutab õhudüüsidest 140 ja 190 mitte kütuse omadest.

Ma soovitaks 140 ja 190 õhudüüsidele vastavalt kütuse omasid 112 v 115 esimesse kambrisse ja teise 157 või 162 pigem 162 kui 190 düüs, samas pead ülemineku düüsid vahetama.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
hard0
Postitusi: 358
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas hard0 »

partnermosse kirjutas: Ma soovitaks 140 ja 190 õhudüüsidele vastavalt kütuse omasid 112 v 115 esimesse kambrisse ja teise 157 või 162 pigem 162 kui 190 düüs, samas pead ülemineku düüsid vahetama.
See kütusedüüside kombinatsioon kõlab nagu DAAZ-2140-le sobilik. DAAZ-2101 diffuusorid/lõõrid on aga 23/23mm ja 2140(ozon) puhul 21/25mm. Sellest ka erinev düüside vajadus.

Näiteks see - käib küll Weber DCOE kohta aga põhimõte on sama. Mida suurem difuusor(main venturi), seda rohkem kütusedüüsi antud kamber tahab.
Pilt
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas partnermosse »

Ja mis õigustab siis weberi tabeli järgi 2101 teise lõõri õhudüüsiks 200 panemine kui dif on 23 ja 2140-l on see dif 25 ja daaz orig õhudüüs max 170 ?
Minu ettepanek oli inimesele, et kui tal pole muid düüse võtta, siis olukorrast väljatulemiseks on olemas kombinatsioon!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
rariteet1
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Aug 2015 23:33

Re: Õhudüüs

Postitus Postitas rariteet1 »

Tänud vastuste eest Mosse sõbrad! Ma ikkagi tahaks ära proovida seda 200 õhudüüsi, sest Mul kõik ülejäänud düüsid lähevad raamatu järgi v.a. nüüd see 200 õhu peadüüs abikambrisse. Kas kellelgil oleks sellist Tartu või Võrumaa lähistel pakkuda? Pakkumised võib mulle saata ahti971@hot.ee
Vasta