Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 295
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Jagage piltide üleslaadimiseks platvorme. Discord on hakanud url linke muutma ja paari päevaga ei ole enam pilte näha.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 381
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Postitus Postitas mario »

https://postimages.org/

ma kasutan seda. ei pea kontot omama aga piltide leidmiseks ja haldamiseks ma ikka tegin. aasta otsa juba kasutanud, probleemideta.
irukas
Postitusi: 180
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Postitus Postitas irukas »

Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 295
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Sai täna kerge hooldus pruunile 412IE tehtud.
PT ratta all oli kergelt märg kuigi sai alles pidurimansetid vahetatud. Lekkis ainult ühelt poolelt. Sai proovitud kõigepeal silindrit ennast lihvida ja poleerida kuna kerget roostetäpid olid mõne koha peal. Leke jäi. Siis sai vahetatud mansett ning kolb ning hetkel jäi ta kuivaks.
VE rattal sai laagrit nõks peale keerata ning ülemisel õõtsal oli tagumise puksi mutikas lahti tulnud. Sarniiril oli mingi liikumine aga loksu ei tundnud. Lisaks sai ka mõlemal mokitsal tõmmatud roolivõlli väljapoole kuna rooli eemaldades et lahti tuleks tahab paar kõpsu roolivõllile saada. Ning kuigi teine hoiab rooli samal ajal vastassuunas siis oli võll ikka kokku läinud ja pruunil oli tüütu plastiku naksumine. Nüüd ilus vahe sees ja plastikud ei käi üksteise vasta.
Pilt
Pilt
Termostaat on ka ära väsinud ning tahab vahetust.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 295
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Tänan ka siis mariot ja irukas-t. Hetkel mario variant täitsa normaalne.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 381
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Postitus Postitas mario »

ah, ära otsi midagi. ilus vaadata ilusaid pilte. :)
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 295
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Juhtus eile selline lugu 2140-ga et garaasi ajades pidurdades tugevamalt läks järsku pedaal kaugustesse ja punane tuluke läks põlema. selge, kuskilt pääses õli valla. 5min pärast oli näha et taga vasak ratas märg.
Sai täna lahti võetud ning klotsil kate maas ning kolb niivõrd välja tulnud et manseti pooleks pressinud. õnneks panin eile piduripedaali alla kasutades kahte telliskivi et süsteem tühjaks ei jookseks ning õhutada oli vaja ainult silindri osa mis tegi töö väga lihtsaks. vahetusse läks mansett.
kuna klotsid olid niikuinii plaanis sügisel ära vahetada siis sai see nüüd ette võetud. ei midagi keerulist. vaja lihtsalt lõigata kahel klotsil käsipiduri sälk laiemaks et enda kässari reguleerimisplaat vahele mahuks. siis vaatasin et jälle sellised klotsid millel 1 vedruauk puudu.
Pilt
kevadel vahetasin ühe klotsi kuna katet oli õhema koha pealt järgi vaid 0.5mm. kuna varudes olid kõik klotsid pudru ja kapsad ja ühtegi samaste katetega komplekti ei saanud ning sai vahetatud see kõige hullem. ja sellel ka oli see auk puudu.
sai siis kahele klotsile puuritud auk silma järgi samasse kohta kus originaalis ta olema peaks. kässar sai nii maha regullitud kui andis ja jäi täpselt vabalt käima. nüüd võiks mõlemad rattad ka ideaalselt ühtlaselt pidurdada kuna minu käes esimene kord kui taga kõik klotsid korraga ära vahetatud on. see sama millel nüüd katte maha viskas on koos ühe teisepoolse klotsiga sõitnud 39 000km minu käes. need siis musta kattega. alla läksid heleda kattega klotsid, näis kuis nende kulumine on.
lisaks sellele sain summuti püksid korraks eemaldada kuna ploki väljalaske kraan otsustas hakata lekkima peale uue radikakorgi paigaldust. läks toruteip keermele peale ja tagasi külge. peab jälgima kas jäi pidama.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Vasta